
Automobilių gamintojas tikėjosi, kad iki 2023 m. 80 procentų pardavimų sudarys elektromobiliai, tačiau dabar supranta, kad perėjimas užtruks daug ilgiau.
2024 m. liepos 23 d. 16:01 val

- „Porsche“ teigia, kad perėjimas prie elektros energijos automobilių rinkoje užtrunka daug ilgiau, nei tikėtasi.
- Automobilių gamintojas anksčiau teigė, kad iki 2030 m. EV galėtų sudaryti 80 procentų jos pardavimų.
- „Porsche“ prisipažįsta per vėlai, kad pakeistų savo planus dėl „Boxster“ ir „Cayman“, kurie taps elektromobiliais nuo vėliau šiais metais.
Porsche pripažino, kad perėjimas prie elektros energijos automobilių rinkoje užtrunka daug ilgiau, nei buvo prognozuota. Vokietijos automobilių gamintojas anksčiau siūlė, kad iki 2030 m. elektromobiliai galėtų sudaryti 80 procentų jos pardavimų, ir pakeitė savo gaminių planus, kad patenkintų paklausą, kuri nepasitvirtino.
„Perėjimas prie elektromobilių užtrunka ilgiau, nei manėme prieš penkerius metus“, – sakoma „Porsche“ pareiškime, pakartodama kitų Europos prabangių automobilių markių, įskaitant Mercedes. Taigi, nors „Porsche“ turi produktų ir gamybos pajėgumų, kad atitiktų planuotus 80 procentų skaičius, ji teigia, kad to neketins ir leis klientams pirmauti.
Susijęs: Nepaisant lėtos elektromobilių paklausos, „Porsche“ įsipareigojo gaminti „Ax ICE Macan“ ir „718“.
„Mūsų produktų strategija sukurta taip, kad 2030 m. galėtume tiekti daugiau nei 80 procentų savo transporto priemonių kaip visas elektrines – tai priklauso nuo klientų poreikių ir elektromobilumo plėtros. Reuters praneša „Porsche“.
Bet jei tos paklausos nėra, „Porsche“ neabejotinai bus šiek tiek pamišęs? Šių metų pradžioje jis išleido elektrinę savo „Macan EV“ versiją, tačiau ketina panaikinti degimo versiją, kuri anksčiau buvo geriausiai parduodama produktų linija, ir vis dar atsilieka nuo „Cayenne“ ir sudaro 27 proc. 2023 m.
O „Porsche“ jau per toli, kad pakeistų ICE varomus 718 Boxster ir Cayman sportinius automobilius elektromobiliais, kad pakeistų savo planus dabar. Visiškai elektrinis „Boxster“ bus pristatytas iki 2024 m. pabaigos, ir nors išeinančių degimo versijų nebuvo parduota daug, Štutgarte turi būti keletas nervingų kostiumų, kurie svarsto, ar juos paversti elektrinis sportiniai automobiliai buvo teisingas žingsnis.
Jau per vėlu apgailestauti: „Porsche“ jau nužudė degančius „Macan“ ir „718“ duetus Europoje, o ne atnaujino juos, kad atitiktų naujus kibernetinio saugumo įstatymus. tie patys 718 mirs kitose rinkose 2025 m., o „ICE Macan“ nusilenks 2026 m. Nors norėtume, kad „Porsche“ persigalvotų ir pakeistų naujus elektrinius 718 modelius, kad jie taptų šešiais, panašiai kaip „Fiat“ modifikavo savo 500e. paimti vidaus degimo variklį, atrodo mažai tikėtina.
Netgi „Taycan“, pirmasis „Porsche“ elektromobilis ir populiarus automobilis per pirmuosius kelis sezonus, pastaruoju metu sunkiai generavo paklausą. Laimei, „Porsche“ nusprendė susilaikyti nuo elektrinio 911 kūrimo, kuris daug lėčiau pereina prie elektrifikacijos. Modelių linija pirmasis hibridas bus pristatytas 2025 m., tačiau jis nebus visiškai EV mažiausiai penkerius metus. Ir nors „Porsche“ dirba su elektriniu Kajenas 2026 m. plačiai parduodama degimo versija tęsis iki 2030 m.
Be šių ilgalaikių rūpesčių, „Porsche“ turi ir greitesnį – aliuminio trūkumą. Reuters praneša, kad Europos tiekėjo potvynis turės įtakos kiekvieno „Porsche“ modelio gamybai ir netgi gali sukelti kelių linijų išjungimą. Prognozuojama, kad sulaikymas sumažins 2024 m. „Porsche“ pajamas nuo maždaug 45,7 mlrd. USD iki 43,6 mlrd. USD, o tai šią savaitę atpigo 5 procentais automobilių gamintojo akcijų.






