
„Pagani Huayra“ kopijoje netgi yra kirų sparnų durys ir funkcionalūs priekiniai bei galiniai atverčiamieji kiautai
prieš 5 valandas

- Automobilis pagamintas iš plieno rėmo pagal užsakymą ir pasižymi lengvomis stiklo pluošto plokštėmis.
- Jis stengiasi būti kuo artimesnis originalui, nueiti iki sportinių kirų sparnų durų.
- Vietnamo „YouTuber“ praeityje sukūrė „Bugatti Chiron“ kopiją.
Ne, nuostabus kūrinys, kurį žiūrite, nėra vienintelis Huayra išriedėti iš Pagani gamyklos, o greičiau sudėtinga ir itin detali kopija, sukurta vietnamiečio YouTuber kieme ir dirbtuvėse.
Jau keletą metų NHẾT TV kuria superautomobilių kopijas nuo nulio ir jau sukūrė stulbinamą Bugatti Chiron ir Ferrari LaFerrari. Anksčiau šiais metais jis taip pat sukūrė atskirą „Pagani Huayra“ ir, kaip ir šis, šis ryškiai raudonas pavyzdys yra labai išsamus ir gali lengvai apgauti visus, kurie nėra artimai susipažinę su originalu.
Apžvalga: „Pagani Huayra Codalunga“ yra 7,6 mln. USD vertės Italijos galios šedevras
Gamybos procesas yra ilgas ir prasideda nuo pasirinktinio plieno rėmo, surinkto taip, kad atspindėtų bendrą Huayra formą. Tada molis padengiamas per visą automobilio išorę. Ant jo pilami klijai ir ant viršaus uždedamas stiklo pluoštas. Sumontavus stiklo pluošto dalis, jas galima išimti iš automobilio, paliekant komandai visas reikalingas išorines detales automobiliui surinkti.
Užbaigus kėbulo plokštes ir iš stiklo pluošto suformuotą apvalkalą, prasidėjo plieninės važiuoklės ir automobilio pagrindų užbaigimo darbai. Visą procesą dar įspūdingesnį daro tai, kad kuriant kopiją nenaudojami jokie pažangūs įrankiai.
Net vairas yra sudarytas iš kelių lenkto plieno gabalų, kurie buvo suvirinti, kad sudarytų apskritimą. Visas vaizdo įrašas trunka beveik valandą, bet jo žiūrėjimas yra beveik terapinis.
Tai ne tik Paganio Išorė raižyta rankomis, tačiau vidus taip pat visiškai pagamintas pagal užsakymą, o dalys taip pat pagamintos iš tvirto stiklo pluošto. Tai apima prietaisų skydelį, prietaisų skydelį ir transmisijos tunelį.
Po velnių, net pačios sėdynės buvo iškirptos iš molio, o vėliau suformuotos iš stiklo pluošto. Ta pati istorija su priekiniais ir galiniais žibintais nes jie taip pat buvo pastatyti nuo nulio. Kita vertus, vaizdo įraše rodomas „Daewoo Espero“ (nors pavadinime nurodyta, kad jis yra 200 USD vertės naudotas „Toyota“), kuris šiai kopijai paskolino savo variklį ir tikriausiai kai kurias kitas mechanines dalis, pavyzdžiui, vairą.
Baigus konstruoti automobilio išorę ir vidų, jis buvo nudažytas ryškiai raudonos spalvos atspalviu, o važiuoklė ir kiti elementai – blizgiai juodai. Ypač įspūdinga yra tai, kaip tiksliai atrodo visos proporcijos.
Ir tol, kol niekas neprašo pakelti galinio atraminio korpuso, tikėdamasis pamatyti AMG pagamintą V12 su dviem turbinomis, jo kūrėjas gali važinėtis, kad (beveik) visi manytų, kad jam priklauso tikra kelių milijonų dolerių vertės egzotika.