
„Daytona“ įkroviklis gali būti visiškai elektrinis, tačiau tai nesutrukdė gerbėjams jo modifikuoti

- Klientai jau keičia savo naująjį Dodge Charger Daytonas.
- Vienas iš pirmųjų pavyzdžių yra šis raudonas kupė su 26 colių Forgiato ratais.
- Didžiausias „Scat Pack“ komplektas turi 630 AG ir 260 mylių nuotolį.
„Dodge Charger Daytona“ visada buvo prieštaringas, nes tai pirmasis elektrinis raumenų automobilis. Tai taip pat pirmasis pilnas „Challenger“ išradimas per beveik du dešimtmečius, žymintis reikšmingą poslinkį.
Dodge'o „Raumenų brolija“ nuo tada niurzga. Tačiau automobiliai pradeda patekti į atstovybes ir patenka į klientų rankas.
Daugiau: „Dodge Charger Daytona Convertible“ yra tikras elektrinis plaukų džiovintuvas
Panašu, kad Corey Jonesas yra vienas pirmųjų, nes jis neseniai atvežė savo automobilį į Sammy's Tire Ilinojaus valstijoje, kad jame būtų sumontuoti 26 colių Forgiato ratai. Nėra žodžio, kurie iš jų, tačiau bendrovė siūlo du skirtingus ratus, sukurtus specialiai elektromobiliams. Jie yra aerodinamiškai optimizuoti ir siūlomi 20 ir 22 colių konfigūracijų.
Tačiau jie yra maži, palyginti su tais, kurie sumontuoti Joneso įkroviklyje Daytona. Jie tikrai išsiskiria, nors tarpai atrodo šiek tiek siauri.
Tikėtina, kad per ateinančius mėnesius pamatysime daugybę modifikuotų įkroviklių, tačiau tuo tarpu priminsime, kad R / T prasideda nuo 59 595 USD. Jame yra 100,5 kWh akumuliatorius, taip pat dviejų variklių visų varančiųjų ratų sistema su 456 AG (340 kW / 462 AG) ir 404 svarų pėdų (547 Nm) sukimo momentu. Tai leidžia modeliui įsibėgėti nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0–96 km/h) per 4,7 sekundės ir vienu įkrovimu nuvažiuoti 317 mylių (510 km).
Jei pinigai nėra objektas, galite gauti įkroviklį Daytona Scat Pack už 73 190 USD. Jame yra patobulinta dviejų variklių visų varančiųjų ratų sistema, kuri išvysto 630 AG (470 kW / 637 AG) ir 627 svarų pėdų (849 Nm) sukimo momentą. Tai sumažina 0–60 mylių per valandą (0–96 km/h) laiką iki 3,3 sekundės, tačiau atstumas sumažėja iki 260 mylių (418 km).