
„Porsche“ ir toliau naudojasi elektrifikavimu, o tai gali reikšti dar karštesnį „911 Turbo S“.

- Po atnaujinto 911 pristatymo „Porsche“ atkreipia dėmesį į būsimus „Turbo“ variantus.
- Automobiliai seks įprasto modelio pėdomis ir pasižymės atnaujintu stiliumi bei atnaujintu interjeru.
- 911 Turbo S gali turėti hibridinę jėgos agregatą, kuri išvysto apie 700 AG.
„Porsche“ pristatė patobulintas 911 Šių metų pradžioje, o dabar bendrovė atkreipia dėmesį į „Turbo“ variantus. Tai aišku šiandien, nes šnipų fotografai užfiksavo 911 Turbo S Cabriolet prototipų, kurie buvo bandomi Niurburgringe ir aplink jį.
Dėmėtas, dėvintis akivaizdžią apmušalą, patobulintas kabrioletas seka jo pėdomis 911 GTS nes jame yra aktyvūs oro sklendės ir gerai matomas jutiklis. Tačiau prototipas dėvi užmaskavimą, leidžiantį manyti, kad jis gali būti aprūpintas agresyvesniu priekiniu skirstytuvu.
Daugiau: 2025 m. „Porsche 911 GTS Hybrid“ turi 532 AG ir starterio mygtuką, bet be vadovo
Vienas fotografas mano, kad prototipas yra aprūpintas „SportDesign“ paketu, ir tai yra visiškai logiška, atsižvelgiant į tai, ką matome. Kaip atnaujinimą, dabartinio modelio „SportDesign“ paketą sudaro priekinis spoileris su šoniniais pelekais, agresyvios šoninės sijos, unikali galinė dalis, sportinė išmetimo sistema ir fiksuotas spoileris su automatiškai išsiskleidžiančiu galiniu sparnu.
Išskyrus tai, tai gana tipiškas 911 veido patobulinimas. Dėl to galime tikėtis atnaujintų apšvietimo blokų, atnaujintų ratų ir pertvarkytos pakabos. Modelis taip pat turėtų turėti aukštųjų technologijų interjerą su nauju 12,6 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu, gilesne Apple CarPlay integracija ir vaizdo transliacijos palaikymu stovint. Taip pat galime tikėtis vietinių „Apple Music“ ir „Spotify“ programų bei atnaujintų skirstomųjų įrenginių.
Baldauf / CarScoops
Didžiausia paslaptis – jėgos agregatas, tačiau tikimasi, kad modelis atkartos 911 GTS Hybrid. Jis turi naujai sukurtą 3,6 litro darbinio tūrio bokserinį variklį, elektra varomą turbokompresorių, aukštos įtampos akumuliatorių ir aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisiją su integruotu elektros varikliu. Pastarasis sukuria iki 54 AG (40 kW / 54 AG) ir 110 svarų pėdų (149 Nm) sukimo momentą. Dėl to automobilio bendra galia yra 534 AG (398 kW / 541 AG) ir 449 lb-ft (608 Nm).
Atsižvelgiant į 911 Turbo S šiuo metu gamina 640 AG (478 kW / 650 AG), o 54 AG (40 kW / 54 AG) padidintų modelio galią iki beveik 700 AG (522 kW / 710 AG). Žinoma, tik laikas parodys, kokie iš tikrųjų bus galutiniai skaičiai.