2025 m. „Tucson“ kaina prasideda nuo 28 355 USD ir jame yra daugybė atnaujinimų
- „Hyundai“ paskelbė, kad 2025 metų „Tucson“ kaina bus nuo 28 355 USD.
- Tai yra 755 USD daugiau nei jo pirmtakas, tačiau patobulintas modelis pasižymi atnaujintu stiliumi ir gerokai patobulintu interjeru.
- Krosoveryje yra įprastos, hibridinės ir įkraunamos hibridinės jėgos pavaros.
„Hyundai“ pristatė 2025 m. Tuksonas Niujorko automobilių parodoje, o dabar bendrovė paskelbė, kad kainos prasidės nuo 28 355 USD. Tai yra 755 USD daugiau nei pernai, bet greičiausiai tai yra gerai išleisti pinigai, nes patobulintas krosoveris siūlo daugybę patobulinimų.
Pradedant lauke, Tuksonas turi naują priekinę gaubtą su atnaujintomis grotelėmis ir supaprastintą dienos šviesos signalą. Juos jungia peržiūrėti ratai ir atnaujinta galinė dalis.
Daugiau: 2025 m. „Hyundai Tucson“ įgauna „kūdikio režimą“ ir hibridinį postūmį Amerikai
Kai kurie didžiausi pokyčiai įvyksta viduje, nes pirkėjai ras naują prietaisų skydelį, pertvarkytą centrinę dėžę ir daugiau fizinių skirstomųjų įrenginių. Juos papildo naujas vairas, atnaujinta centrinė konsolė ir nauja 12,3 colio informacijos ir pramogų sistema. Pastarasis žada „didesnį apdorojimo greitį, patobulintas spalvas ir ryškesnę grafiką“.
Kalbant apie įrangą, pradinio lygio Tucson SE turi akustinį priekinį stiklą, LED apšvietimo blokus ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankius. Pirkėjai taip pat ras uždegimą su mygtuku, oro kondicionierių, šešių garsiakalbių garso sistemą. Juos jungia 4,2 colio įstrižainės ekranas ir jau minėta 12,3 colio informacinė ir pramogų sistema.
Į standartinę įrangą įeina daugybė pagalbinių vairuotojo sistemų, įskaitant išmaniąją pastovaus greičio palaikymo sistemą su „Stop & Go“, įspėjimą apie susidūrimą akloje zonoje ir susidūrimo priekyje išvengimo pagalbą su pėsčiųjų, dviratininkų ir sankryžos posūkio aptikimu. Kiti akcentai yra juostos sekimo / juostos išlaikymo pagalbinė sistema, galinio kryžminio eismo susidūrimo išvengimo pagalbinė sistema, saugaus išvažiavimo įspėjimas ir tolimųjų šviesų pagalba. Modelis taip pat turi galinio keleivio įspėjimą ir galinio vaizdo monitorių su statymo nurodymais.
Standartinis Tucson varomas 2,5 litro keturių cilindrų varikliu, kuris išvysto 187 AG (139 kW / 190 AG) ir 178 svarų pėdų (241 Nm) sukimo momentą. Jis sujungtas su aštuonių greičių automatine pavarų dėže, kurią galima suporuoti su pasirenkama visų varančiųjų ratų sistema už papildomus 1500 USD.
Klientai, ieškantys kažko ekologiškesnio, gali pasirinkti Tucson hibridas, kuris prasideda nuo 33 115 USD. Jis turi 1,6 l variklį su turbokompresoriumi, atnaujintą elektros variklį, 1,49 kWh ličio jonų akumuliatorių ir šešių greičių automatinę pavarų dėžę. Tai suteikia krosoveriui bendrą 231 AG (172 kW / 234 AG) galią ir 258 svarų pėdų (349 Nm) sukimo momentą.
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – „Tucson Plug-In Hybrid“ kaina prasideda nuo 39 380 USD ir atkartoja hibridinį variantą. Tačiau jame yra galingesnis elektros variklis ir didesnis 13,8 kWh akumuliatorius. Dėl šių pakeitimų modelis turi 268 AG (200 kW / 272 AG) ir 258 lb-ft (349 Nm) sukimo momentą. „Hyundai“ nepaminėjo modelio, varomo tik elektra, diapazono, tačiau jis turėtų atitikti 2024 m. krosoverį, kuris vien elektra galėtų nuvažiuoti 33 mylias (53 km).
Standartinis „Tucson“ į atstovybes atvyksta šį mėnesį, o hibridinis ir įkraunamas hibridas variantai pasieks šios vasaros pabaigoje.