
„Ford“ pardavimai iš esmės sumažėjo, tačiau elektrifikuotos transporto priemonės padėjo paskatinti prekės ženklą
2025 m. Vasario 3 d. 16:34

- Iš viso sausio mėn. „Ford“ pardavimai sumažėjo 6,3%, nepaisant 20% EV pristatymo.
- „F-150 Lightning“ pardavimai slenka 15,5%, nes EV pikapas ir toliau kovoja.
- „Lincoln“ paskelbė 7,4% nuosmukį, o „Nautilus“ buvo vienintelis prekės ženklo pardavimo nugalėtojas.
Automobilių kraštovaizdis visada keičiasi, o „Ford“ sausio mėnesio pardavimo numeriai siūlo šios evoliucijos vaizdą. Automobilių gamintojas metus pradėjo lėčiau nei 2024 m. Su 136 474 pristatymais, žymintį 6,3 proc. Kritusią nuo 145 632 transporto priemonių, parduotų praėjusių metų sausį. Lėta pradžia, bet ne be kelių ryškių taškų. Vienas išsiskyrimas? „Mustang Mach-E“, kuriame yra žvaigždžių atidarymo ratas, o pardavimai padidėja 172 proc.
Teisingai, „All-Electric Mach-E“, ilgai bedžiūvęs puristų, metus pradėjo labai stiprūs. „Ford“ per mėnesį per mėnesį pakeitė 3529 iš jų arba maždaug 113 iš jų per dieną. Tai akivaizdžiai yra didžiulis 1 295 vienetų, parduotų 2024 m. Sausio mėn.
Daugiau: vidutinė EV operacijos kaina 6 300 USD didesnė nei dujiniai automobiliai
Ta kita transporto priemonė yra „Ford Ranger“, kuri padidėjo 1 385,8 proc. Tai pakeitė 4 502 „Ranger“ sunkvežimius, palyginti su vos 303 praėjusių metų sausį. Natūralu, kad „Boost“ ten dažniausiai sumažėja dėl to, kad praėjusiais metais „Ranger“ produkcija nebuvo įsibėgėjusi. Nepaisant to, „Ford“ (ir tikrai bet koks prekės ženklas) imsis bet kokio didelio pardavimų padidinimo, kurį jis gali gauti dabar.
„Mustang“ pardavimai užtrunka

Visoje sudėtyje labai nedaug automobilių pardavimai padidėjo ir tarp nuostolių „Mustang“ gali būti nerimastingiausias. Per metus pardavimai smuko 36,4 proc., O praėjusių metų sausį sumažėjo nuo 3 771 vienetų iki vos 2 399 šiais metais. Tai nėra pirmas kartas, kai tradicinis „Mustang“ pardavė „Electric Crossover“, kuris dalijasi savo pavadinimu, tačiau šis kritimas dar labiau vertina konkurenciją ar jos nebuvimą.
Kai GM traukia kištuką ant „Chevy Camaro“ ir „Dodge“, siūlydamas naują įkroviklį tik kaip EV (kol kas), „Mustang“ iš esmės yra ne prieštaraujantis dujoms varomoms raumenų automobilių segmentui-kol kažkaip jis vis tiek sugebėjo prarasti žemę ir Ne tik šiek tiek.
Mišri rezultatai visoje sudėtyje

Kalbant apie likusią „Ford“ sudėtį, „Bronco“ užfiksavo sveiką 21,9% padidėjimą per tą patį praėjusių metų mėnesį ir pakilo iki 9 056 vienetų. Prekės ženklo bestseleris „F“ serijoje padidino 20,4% padidėjimą ir pasiekė 58 644 vienetus.
Kita vertus, „Electric F-150 Lightning“ tęsė savo tendenciją žemyn-nuo 2258 vienetų 2024 m. Sausio mėn. Iki 1 907 praėjusį mėnesį-15,5% sumažėjo. „Maverick“ taip pat sulaukė smūgio – nukrito nuo 29,8% iki 8 739 vienetų.
„Lincoln Sales“ sumažėjo 7,4%
Persikėlusi į Linkolną, „Ford“ prabangi ranka sumažėjo 7,4% – sumažėjo iki 6 470 vienetų, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu. Vienintelė išimtis buvo „Nautilus“, kuri padidėjo 19,2% iki 2 425 vienetų, o kiekvienas kitas modelis patyrė dviženklį kritimą.
Nors „Ford“, įskaitant savo „Lincoln“ skyrių, pardavė daugiau nei dešimt kartų daugiau nei vidaus degimo automobilių, kaip ir elektrifikuoti, tačiau pastarasis sustiprino bendrą pardavimą. Tik degimo automobiliuose sausį sumažėjo 9,4 proc., O elektrifikuotuose automobiliuose padidėjo 19,8 proc. Vis dėlto „Ford“ galės viską greitai perkelti į juodą. Tai padidina mažesnių transporto priemonių gamybą, tikintis pritraukti daugiau klientų.
