
Prabangios transporto priemonės, tokios kaip „Grandsphere“ ir „Urbansphere“ koncepcijos
2025 m. Vasario 17 d

- „Audi“ nori suteikti savo klientams daugiau papildomos patirties.
- Ilgai lauktas „A8“ įpėdinis dirba keletą metų.
- Buvęs „Audi“ konkurentas Jaguaras taip pat nori ateityje įtraukti į viršų.
Nors blizgus naujas „Audi“ vis dar gali būti nepasiekiamas daugeliui automobilių pirkėjų, atrodo, kad prekės ženklas atkreipė dėmesį į tai, kad dar labiau padidintų prabangias kopėčias. Tačiau prieš pradėdami beprotiškų idėjų apie tai, kad „Audi“ taps tiesioginiu „Bentley“ konkurentu, įmonė vietoj to planuoja pasiūlyti naują ypač prabangių transporto priemonių pakopą-tiesiog ne tai prabangus. Pagalvokite apie dabartinių A8 ir Q7/Q8 visureigių pakaitalus, bet galbūt ne „Millionaire Dreams“ daiktai … dar.
Neseniai vykusio interviu „Auto Express“„Audi UK“ bosas Jose Miguelis Aparicio teigė, kad automobilių gamintojas „didina prekės ženklo prestižą, pageidaujamumą ir suvokimą“, pridurdamas, kad judant į priekį, jis „labiau domina verslo kokybę, o ne į kiekį“.
Nors jis nenurodė, kurie nauji „Audi“ modeliai galėtų jį stumti į naują prabangų laikiklį, daugelis nori pamatyti aptakią „Grandsphere“ sedano koncepciją, o keliuose pateko į didelį visureigį „Urbansphere“.
Perskaitykite: „Audi GrandSphere“ koncepcija perrašo naujos kartos A8 scenarijų
„Aparicio“ taip pat apibūdino „Audi“ strateginį poslinkį po to, kai atsirado jų nauji A6, Q5 ir Q6 modeliai.
„Mes žymiai padidiname sunkio centrą kainos atžvilgiu, nes esame labiau (šiuose sektoriuose); Klientų skaičius C ir D segmentuose, į kuriuos norime kreiptis, didėja “, – sakė jis. „Tai reiškia reikšmingą kainos padidėjimą, ir norint sėkmingai tai padaryti, mums tikrai reikia sukurti šį prekės ženklo patrauklumą ir norą. Esmė yra produkto naujovė, tačiau mes taip pat turime pasiūlyti jiems aukščiausios kokybės klientų patirtį; Mes kalbame apie evoliucijos kūrimą, judėjimą aukštyn “, – tęsė Aparicio.
Didžiosios Britanijos prekės ženklas, kuris kadaise buvo „Audi“ – „Jaguar“ konkurentas, yra radikalios pertvarkos viduryje ir spustelėjo rinką. Tačiau nors „Jaguar“ nori tapti „Bentley“ konkurentu, „Audi“ neliks ant savo „VW“ grupės seserų kojų pirštų. Anot „Aparicio“, tarp „VW“ ir „Bentley“ prekės ženklų yra pakankamai vietos, kad „Audi“ galėtų suteikti daugiau aukščiausios kokybės ir prabangių variantų.
„Tai reiškia reikšmingą kainos padidėjimą, ir norėdami sėkmingai tai padaryti, mums tikrai reikia sukurti šį prekės ženklo patrauklumą ir norą“, – britų leidinys. „Esmė to yra produktų naujovė, tačiau mes taip pat turime pasiūlyti jiems aukščiausios kokybės klientų patirtį; Mes kalbame apie evoliucijos kūrimą, judėjimą aukštyn “.
Kitas „Audi A8“
Dabartinis „Audi A8“ egzistuoja nuo 2017 m. Pabaigos, tačiau tikimasi, kad jį pakeis visa elektrinis sedanas, įkvėptas 2021 m. Grandsphere koncepcijos. Manoma, kad šis modelis buvo paleistas į priekį 2024 m., Tačiau manoma, kad „Audi“ pratęsė gyvenimo gyvenimą. Dabartinis modelis dėka didelių pardavimų, ypač Kinijoje. Iš esmės „Grandsphere“ gali nepraleisti dar kelerius metus.





