
Sugedus „YouTube“ sistemoms, atsitiktinai buvo uždrausti „YouTube“ kanalai, o tai turėjo įtakos daugeliui kūrėjų, kuriems buvo pranešta, kad jų kanalai buvo pašalinti dėl „Šlamšto ir apgaulingos veiklos“. „YouTube“ dabar atsiprašė už šią problemą ir teigia, kad taiso situaciją, bet nekomentavo draudimų priežasties, todėl kūrėjai svarsto, ar dėl to kaltas bendrovės automatizavimas.
X „YouTube“ pripažino problemą ketvirtadienio vakarą, sakydama, kad ji žinojo apie problemą „dėl kurios kai kurie kanalai buvo neteisingai pažymėti kaip šlamštas ir pašalinti“. Bendrovė teigė, kad nagrinėja tai ir stengiasi atkurti paveiktus kanalus. Vėliau vakare „YouTube“ dar kartą atnaujino pranešdama, kad vis dar dirba su atkūrimu, ir pridūrė, kad kitas turinys, pvz., grojaraščiai, vis tiek gali vėluoti.
Penktadienio rytą bendrovė dar nepaskelbė kito atnaujinimo, todėl atrodo, kad šiuo metu problema nėra visiškai išspręsta.
„YouTube“ įrašuose trūksta paaiškinimo, kaip kažkas panašaus gali nutikti, arba problemos masto pripažinimo.
Tačiau kūrėjų socialinės žiniasklaidos pranešimai rodo, kad problema yra gana rimta ir plačiai paplitusi. Pavyzdžiui, „YouTube“ X įrašuose yra šimtai kūrėjų ir jų gerbėjų atsakymų apie kanalus, kuriuos jie nori matyti atkurtus. Kai kurie kūrėjai taip pat pažymėjo, kad jų failų trūksta, arba skundėsi, kad bandė pakeisti nustatymus arba susisiekti su palaikymo komanda, bet pagalbos nesulaukė. „YouTube“ naujinimai pagalbos svetainėje taip pat turi šimtus atsakymų, tačiau daugiau paaiškinimų nėra.
Nors problema, turinti įtakos kūrėjams, kelia didesnį susirūpinimą, nes kanalų pašalinimas turi įtakos jų pragyvenimui, kai kurie „YouTube Premium“ prenumeratoriai taip pat teigė, kad prarado prieigą, nors neskelbia vaizdo įrašų arba neskelbia jau daugelį metų. Todėl jie nebeturėjo prieigos prie „Premium“ prenumeratos ir negalėjo transliuoti per „YouTube Music“.
Šiame numeryje pabrėžiamos problemos, kurios gali kilti, kai kelios paslaugos yra susietos po vienu stogu – paskelbimas „YouTube“, „Premium“ prenumerata ir srautinis perdavimas per „YouTube Music“ ir „YouTube TV“. Klaidingas el. pašto šiukšlių pašalinimas reiškia, kad žmonės prarado prieigą ne tik prie savo kanalų, kurių galbūt net nepasinaudojo, bet ir prie mokamų prenumeratų.
„YouTube“ teigia, kad stengiasi atkurti prieigą prie prenumeratų ir pašalintų kanalų ir pridūrė: „Labai atsiprašome dėl šios klaidos ir mes pasistengsime čia, kai tai bus padaryta“.
„TechCrunch“ susisiekė su „YouTube“, kad pakomentuotų situaciją, įskaitant mastą ir priežastį. Jei „YouTube“ atsakys ne tik į viešus pareiškimus, mes atnaujinsime šią informaciją.