
Anksčiau matėme „Land Cruiser“ antkainius, tačiau iki šiol jie abu laikosi torto

- Išskirtinė automobilių didmeninė prekyba už „naudotus“ „Toyota Land Cruiser“ prašo 119 997 USD.
- Tai yra 40 000 USD daugiau nei jų MSRP, kai jie yra nauji.
- Tai taip pat daugiau nei kiti godūs prekiautojai, kurių prašo iš tikrųjų naujų vienetų.
Nauja Toyota Land Cruiser yra neįtikėtinai galinga transporto priemonė. Jis atrodo gerai pagamintas, turi labai įdomią pavarą ir sportinio klasikinio tvirto stiliaus. Kai Toyota pirmą kartą paskelbė apie kainas, ji taip pat buvo dešimtimis tūkstančių pigesnė nei ankstesnės kartos. Jei išskirtinė automobilių didmeninė prekyba turi ką pasakyti apie tai, taip nebus. O, ir tikimasi, kad klientai už „naudotą“ transporto priemonę sumokės 40 000 USD virš MSRP (119 997 USD).
Apžvalga: 2024 m. Toyota Land Cruiser yra 4 bėgikai suaugusiems
Tai toli gražu ne pirmas kartas, kai matome antkainius apskritai ar pačiame Land Cruiser. Tačiau tais atvejais aptariamos transporto priemonės buvo naujos. Net tada, prekiautojai paprašė 107 169 USD arba maždaug 30 000 USD viršijantis lipdukas. Kitas už MSRP sumokėjo 21 000 USD.
Kažkaip atrodo, kad EAW Pelham mieste, Alabamos valstijoje, mano, kad du jo „naudoti“ pavyzdžiai nusipelno dar didesnės premijos.
„Čia, EAW, mūsų tikslas yra suteikti jums tikėtiną patirtį perkant transporto priemonę… Su kiekvienu automobilio sandoriu siekiame sukurti visą gyvenimą trunkančius santykius… Esame tik vaikinų grupė, aistringa perkant ir parduodant automobilius. Esame palaiminti, kad tai darome pragyvenimui ir smagiai žaidžiame su nuostabiais žaislais“, – sako prekiautojas. savo svetainę.
Nė vienas iš šių „Land Cruiser“ taip pat neatrodo ypatingai ypatingas. Vienas iš jų yra su 297 mylių odometru, rudo cukraus metalo dažais ir juodu salonu. Kitas yra „Smoky Blue LC“ su tik 38 myliomis. Kiekvienas iš jų yra pirmosios leidimo agregatai, kuriems taikoma nedidelė priemoka, tačiau „Toyota“ jau sumokėjo 79 619 USD ir 79 720 USD MSRP už šiuos visureigius.
Įdomu tai, kad šios transporto priemonės atrodo visiškai be jokių kvailų šiukšlių mokesčių, kuriuos dažnai matome. Galbūt EAO nusipelno už tai garbės. Tuo pačiu metu ji tikriausiai praranda dalį šio kredito, pirmiausia juos pažymėdama ir dar labiau apsimeta, kad jiems „nuolaida“ nuo „pradinės 124 997 USD kainos“.
Toyota ketina pagaminti krūvą šių transporto priemonių. Jei norite gero pasiūlymo, geriau apsipirkite ir galbūt tiesiog išvengsite šių juokingų antkainių.