Carlosas Tavaresas nori tiesiogiai kovoti su Kinijos elektromobilių gamintojais be muitų pagalbos
prieš 5 valandas
- Carlosas Tavaresas teigia, kad tarifai atgrasys Vakarų automobilių gamintojus nuo restruktūrizavimo, kad jie taptų geresni konkurentais iš Kinijos.
- Europos milžino vadovas sako, kad Kinijos originalios įrangos gamintojai turi 30% pranašumą prieš Vakarų konkurentus.
- Kinijos automobilių gamintojai netrukus gali užimti 10% naujų automobilių pardavimo Europoje.
„Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas aprašė muitus kinams elektromobilių kaip „pagrindinius spąstus“ ir sako, kad Europos automobilių pramonė išgyvena „Darvino laikotarpį“.
Karštai ant kulnų JAV praneša apie naują 100% tarifai elektromobiliams iš Kinijos ir ES importuotų iš Kinijos ir ES slenksčio, kad būtų priimtas sprendimas, ar jis imsis pavyzdžiu, Tavaresas teigė, kad tarifai neskatins Vakarų automobilių gamintojų restruktūrizuotis, kad atitiktų Kinijos gamintojų keliamus iššūkius.
Skaityti: Mums nereikia JAV vyriausybės apsaugos nuo Kinijos automobilių gamintojų, sako Stellantis Boss
“[Tariffs are] Tai yra dideli spąstai šalims, kurios eina šiuo keliu“, – sakė jis. „Kai kovojate su konkurencija, kad įsisavintumėte 30% sąnaudų konkurencingumo pranašumą kinų, yra socialinių pasekmių. Tačiau vyriausybės, Europos vyriausybės, dabar nenori susidurti su tokia realybe.
Tavaresas papasakojo Reuters kad nauji tarifai padidins infliaciją regionuose, kur jie yra įvesti, ir pripažino, kad kovoti su Kinijos konkurentais nebus lengva. Pasak jo, Kinijos originalios įrangos gamintojai turi 30% pranašumą prieš Vakarų konkurentus.
„Mes nekalbame apie Darvino laikotarpį, mes jame“, – sakė jis. „Prekiautojams tai nebus lengva. Tiekėjams nebus lengva. OĮG gamintojams tai nebus lengva. Kaip žinome Europoje, visi kalba apie pokyčius tol, kol pokyčiai vyksta kažkam kitam.
Bosas iš Stellantis teigė, kad Kinijos konkurentai ruošiasi parduoti 1,5 mln. transporto priemonių Europoje ir taip užsitikrinti 10 % vietos rinkos.
„Jei leisime augti Kinijos originalios įrangos gamintojų daliai… tuomet akivaizdu, kad sukursite perteklinį pajėgumą, nebent kovosite su ta konkurencija,“ jis pasakė.
Tavaresas atvirai nepritarė muitų taikymui Kinijos elektromobiliams. Pasak jo, vasarį, nepaisant to, ką Vakarų pasaulis nuspręs daryti dėl tarifų, „Stellantis“ vis tiek turės susidurti su Kinijos konkurentais kitose svarbiose rinkose, įskaitant Lotynų Ameriką, Aziją, Afriką ir Artimuosius Rytus.