
Nemylimas kartais turi istoriją – liudytojas Henri Rousseau, žmogus, kurio paveikslai sukėlė pajuoką iš snobiškesnio meno elito, tačiau jo darbai šiandien yra daug labiau vertinami. Yra automobilių, kurie nusipelnė dėmesio gerokai po debiuto, bet kaip dėl tų, kurie ir toliau snaudžia nežinioje? 1974 m. Plymouth Satellite Sebring Sundance yra vienas iš tų automobilių.
Kai Plymouth perkūrė savo B formos kėbulo platformą 1971 m., ji sukūrė dvi atskiras versijas, priklausomai nuo durų skaičiaus. Dviejų durų atveju aptakus kupė išsiskyrė iš keturių durų, o ne tik tuo pačiu kėbulu su dviem durimis mažiau. „Belvedere“ pateko į istoriją, todėl kupė prasidėjo nuo „Satellite“ (vienintelis su fiksuotu galiniu ketvirčiu), „Satellite Sebring“ ir „Satellite Sebring Plus“, taip pat „Road Runner“ ir GTX. Satellite Sebring buvo vidutinio dydžio dviejų durų duona ir sviestas.
1973 m. Plimutas atnaujino dviejų durų „Satellite“ dizainą, kuriame buvo atnaujintas reguliuojamas priekinis buferis, o kitais metais jį papildė reguliuojamas galinis buferis. Nors, be abejo, mažiau išskirtinis, vidutinio dydžio dviduris Plymouth išliko populiarus – net Road Runner pardavimai buvo gerbiami.

Kaip nebuvo neįprasta tuo metu, Plimutas pristatė specialią pavasario akciją, kuri padėtų padidinti pardavimus. Šis specialiai apdailintas „Satellite Sebring“, vadinamas „Sundance“ (parinkties kodas A77), buvo jūsų pasirinktais „Aztec Gold“ metaliniais arba „Spinnaker White“ dažais su vinilo stogeliu. Speciali išorinė apdaila apėmė sudėtingą, dviejų atspalvių oranžinę juostelę, kuri ėjo tuo pačiu maršrutu („aukštyn ir per”) kaip ir Road Runner, taip pat unikalią oranžinę grotelių detalę ir Sundance saulės spindulius ant priekinio gaubto skydelio, C statramsčio ir dangčio. Viską užbaigė „Premier“ ratų gaubtų rinkinys, kuris taip pat buvo prieinamas kitiems palydovams.
Viduje labai 1970-ųjų balta vinilo suoliukas su geltono aukso/balto/juodo audinio ir atitinkamomis durų plokštėmis. Juodos spalvos kiliminė danga dengė grindis ir papuošė sėdynių atlošus bei apatines durų plokštes.

Oficialios informacijos iš Chrysler nėra daug, tačiau atrodo, kad keliose svetainėse sukurta tik 300 – įtariu, kad kažkas spėliojo, o kitos svetainės paneigia nepatikrintą teiginį. Įtariu, kad kaip pavasario akcija buvo pastatyta daug daugiau, ypač atsižvelgiant į tai, kiek jų galima rasti internete.
Ypatingas ačiū Adrianui Clementsui už patarimą. Galite peržiūrėti kai kuriuos įspūdingus jo vaizdo įrašus čia.






