
Tai turi hemi! 5,7 litro V8 grįžta 2026 RAM 1500

- Ram sugrąžina 5,7L „Hemi V8“ 2026 m. 1500, po to, kai jį numetė pernai.
- Tai yra 1 200 USD parinktis daugumai apdailos ir sukuria 395 AG ir 410 svarų pėdų sukimo momentą.
- Šiuo metu sunkvežimį galima užsisakyti, o pristatymai prasideda šią vasarą.
Ne taip seniai „Hemi V8“ atrodė kaip nykstanti rūšis. Jis buvo numestas iš „Jeep Grand Cherokee“ ir vengė pertvarkyto „Dodge Charger“. 5,7 litro variklis taip pat tapo „Persona Non grata“ 2025 m. „Ram 1500“, kuris buvo siūlomas tik su šešių cilindrų varikliais.
Ventiliatoriai turėjo daug ką pasakyti apie šį žingsnį, tačiau nė vienas iš jų nebuvo teigiamas. Ram dabar turi „Mea Culpa“ momentą, o generalinis direktorius Timas Kuniskas nemini žodžių. Visiškai priešingai, kai jis pripažino kompaniją „įskaudinta, kai mes numetėme hemi“.
Apžvalga: Mes vairavome naująjį „Ram Rho“ ir visi paklausė vieno dalyko
Laimei, tai nėra tik atsiprašymo turas, nes mes buvome pasiruošę atidengti 2026 m. „Ram 1500“ anksčiau šią savaitę. Jis atkuria 5,7 litro V8 į savo tinkamą vietą po „Big Horn“, „Express“, „Laramie“, „Limited“, „Longhorn“, „Rebel“, „Tradesman“ ir „Warlock Trims“ gaubtu.
Michaelas Gauthier / „Carscoops“
„HEMI“ yra 1 200 USD parinktis daugumoje sunkvežimių versijų ir yra lygiai taip pat, kaip jūs prisiminote, nes malūnas ir toliau gamina 395 AG (295 kW / 400 PS) ir 410 svarų pėdų (555 nm) sukimo momentą. Tai yra didelis patobulinimas, palyginti su pradinio lygio 3,6 litro V6, tačiau jis seka „Twin-Turbo 3,0-litro“ uragano „Inline-Six-Six“.
Pastarasis sukuria įspūdingą 420 AG (313 kW / 426 PS) ir 460 svarų pėdų (623 nm) sukimo momentą. Nebūkite pranašesni, yra aukšto produkto variantas su 540 AG (403 kW / 548 PS) ir 521 svaro pėdų (706 nm).
Aukšto produkto uraganas yra standartinis ant riboto, Longhorno, volframo ir Rho. Paklaustas apie pastarąjį „Hemi Power“, atrodė, kad Kuniskis sumenkino galimybę sakydamas, kad RHO jau yra fantastiškas paketas. Jis taip pat pasiūlė, kad V8 gali būti netinkamas šios apdailos kvietimas, nors ir jis to visiškai neišsprendė.
Grįžtant prie „Hemi“, jis yra „tiksliai“ toks pat, koks buvo anksčiau, kaip RAM norėjo jį įdiegti ASAP. Dėl to jis sportuoja daugybę pažįstamų funkcijų, įskaitant kintamo vožtuvo laiką, cilindrų išjungimo technologiją ir hibridinę sistemą „Etorque“. Klientai taip pat gali tikėtis, kad naudingosios apkrovos galia bus 1 750 svarų (794 kg) ir vilkimo talpa iki 11 470 svarų (5 203 kg).
Naujas „Hemi“ galios simbolis
Michaelas Gauthier / „Carscoops“
Nors V8 sugrįžimas sukelia daug „Déjà Vu“, yra vienas pastebimas išvykimas. Pažįstami „Hemi“ ženkleliai ant priekinių sparnų pakeitė nauju „protesto simboliu“.
Tai akį traukiantis papildymas, kuris seka „Hellcat“ ir „Demon“ ženklelių pėdomis. Tačiau šiame „Hemi“ variklio bloko priekyje yra avino galva. Juos sujungia perdėti išmetimo patarimai, kurie padeda perteikti našumą.
Turėsime daugiau pasakyti apie „Ram 1500“ ir „Hemi“ sugrįžimą, tačiau „V8“ varomas sunkvežimis šią vasarą atvyks į prekybos atstovus. Šiuo metu tai galima užsisakyti, o įmonė tikisi pamatyti daug pradinių paklausų.





