- „Nissan“ Japonijoje pristatė „Caravan MyRoom“, paversdama LCV galinę dalį „dizainerių viešbučiu“.
- Galinė furgono dalis tinka miegoti, dirbti, pietauti ar atsipalaiduoti.
- Patogumai yra dvigulė lova, stumdomas stalas, jauki sofa, medienos grūdų sienos ir kintamosios srovės lizdas.
Šeštoji karta Nissan Caravanas iš esmės nepakito 15 metų, tačiau savo patvarumu ir praktiškumu ir toliau pritraukia naujų pirkėjų. Išskirtinis modelis, tiesioginis Toyota HiAce konkurentas, yra gamykloje pritaikyta kemperio konstrukcija, žinoma kaip MyRoom, kuri suporuoja Spartietiška išorė su sumaniai suprojektuotajaukus interjeras.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
„Nissan Caravan MyRoom“ debiutavo 2023 m. spalį kaip riboto laiko „Launch Edition“. Dabar jis tapo nuolatiniu asortimento elementu, išplečiant jo prieinamumą stovyklavimo entuziastams.
Daugiau: „Nissan Caravan“ 50-mečiui skirtas 12 metų senumo furgonas yra geriausias
„MyRoom“ pastatytas ant ilgo „Caravan“ korpuso, standartinio stogo ir standartinio pločio varianto, besitęsiančio 5 080 mm (200 colių). Jo išorė primena tipišką LCVsu nedažytais buferiais ir juodais plieniniais ratais, kurie papildo groteles, veidrodėlių gaubtus ir durų rankenas.
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
Šiais metais tarp penkių spalvų paletės variantų kemperis tapo prieinamas su Deep Forest atspalviu. Vis dėlto dauguma pirkėjų greičiausiai rinksis išskirtinę „MyRoom“ smėlio smėlio apdailą su baltu stogu. Kitas ypatingas akcentas – ant šoninių ir galinių langų esantys diskretiški lipdukai „Mano kambarys – į gamtą“.
Interjeras yra daug ypatingesnis nei išorė, nes galinė salono dalis atrodo labiau kaip a prabangus viešbutis. Viskas padengta medienos grūdeliais, o moduliniai baldai leidžia įrengti svetainę, miegamąjį ar valgomąjį buvusioje paprastoje krovinių zonoje.
Langai uždengti žaliuzėmis, papildomam privatumui su užuolaidomis. Antroji sėdynių eilė gali būti apverčiama ir virsta patogia sofa, gražiai derinama su stumdomu ir nuimamu stalu. Kalbant apie miegamąją zoną, „Nissan“ siūlo du variantus – dviejų dalių sulankstomą lovą arba paprastesnę pakeliamą lovą – aptrauktą silkės audiniu.
Kemperio energijos šaltinis yra nešiojamieji akumuliatoriai, perdirbti iš Nissan Leaf. Jie suteikia pakankamai energijos elektroniniams prietaisams maitinti per 100 V kintamosios srovės lizdą, net kai furgonas yra išjungtas iš tinklo.
Benzinas arba dyzelinas
The kemperis yra su dviem galios pavaros variantais. Natūralaus įsiurbimo 2,0 litrų QR20DE benzininis variklis, išvystantis 129 AG (96 kW / 130 AG) ir 178 Nm (131 lb-ft) sukimo momentą, arba Mitsubishi gaminamas 2,5 litro 4N16 dyzelinis variklis, generuojantis 130 AG1 (92 kW/130 AG). PS) ir 370 Nm (273 lb-ft).
Abu jėgos agregatai yra sujungti su 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Benzino versija yra išskirtinai su galinių ratų pavara, tačiau dyzelinis gali būti ir su keturių ratų pavara.
Priklausomai nuo apdailos ir konfigūracijos, „Nissan Caravan MyRoom“ kaina svyruoja nuo 5 516 500 ¥ (37 633 USD) iki 6 855 200 ¥ (46 766 USD). Deja, pirkėjams kitose rinkose, kemperis greičiausiai liks tik Japonijos reikalu.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });