„Inster“ gali pasigirti ištisu 9 colių „Casper“ skersmeniu, gausesniu rinkiniu ir unikaliais stilistiniais elementais.
- „Hyundai Inster“ yra naujas miesto elektrinis krosoveris, kurio pagrindas – ICE varomas „Casper“.
- Jo vienas elektros variklis išvysto iki 113 AG, o maksimalus atstumas yra 355 km (220 mylių).
- „Hyundai“ planuoja pristatyti „Inster“ Korėjos, Europos, Artimųjų Rytų ir Azijos ir Ramiojo vandenyno rinkose.
Hyundai ir toliau plečia savo visureigių asortimentą su naujuoju „Inster“ – visiškai elektrine „Casper“ subkompaktinio krosoverio versija, turinti ištemptą ratų bazę ir standartines technologijas salone. Skirtingai nuo „Casper“, kurį galima įsigyti tik Korėjoje, „Inster“ taip pat bus parduodamas Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Azijos Ramiojo vandenyno šalyse, todėl jis bus pasaulinis modelis.
Insteris daug skolinasi iš Kasperio 2021 m. dizainas, tačiau įmeta keletą elektrinių posūkių, kad būtų išvengta kaltinimų grynu plagiatu. Pagalvokite apie šiek tiek masažuojamus buferius, 15 colių arba 17 colių ratus (nes, matyt, tie papildomi elektronai reikalauja didesnių batų) ir ryškesnius LED žibintus priekyje ir gale. Tačiau svarbesnis yra „Inster“ augimo šuolis – jis 230 mm (9 coliais) ilgesnis nei „Casper“, o ratų bazė ištempta 180 mm (7,1 colio).
Apžvalga: 2025 m. „Hyundai Santa Fe“ žengia į priekį visose srityse
Nepaisant didelio tempimo, „Inster“ išlaiko puslitros dydžio pėdsaką. Kalbame apie 3825 mm (150,6 colio) ilgio, 1 610 mm (63,4 colio) pločio ir tik 1 575 mm (62 colių) aukščio, o ratų bazė yra 2 580 mm (101,6 colio). Pagalvokite apie tai kaip apie mažą visureigį su augimo skausmais – didesnį už žiurkėno narvą, bet vis tiek nusileidžia jo „Hyundai“ subkompaktiniams visureigiams, tokiems kaip Bayon, Creta, Vietair Kona.
Europoje Hyundai Inster bus pastatytas tarp A-SUV (Toyota Aygo XSuzuki Ignis) ir B-SUV (Jeep Avenger, VW T-Cross) segmentuose, todėl dėl savo kompaktiškų matmenų jis yra tinkamas pasirinkimas miesto aplinkai. Be to, „Hyundai“ paskelbė apie būsimą „Inster Cross“ versiją, pasižyminčią „tvirtesniu, į lauką orientuotu dizainu“.
„Hyundai Inster“ (viršuje), palyginti su „Casper“ (žemiau).
Interjero dizainas taip pat didžiąja dalimi buvo perkeltas iš ICE varomo ekvivalento, tačiau buvo technologiniai patobulinimai ir skirtingos audinio apmušalų spalvos. Skaitmeninėje kabinoje yra du 10,25 colio ekranai didesni nei esantys Kasperyje.
Priklausomai nuo apdailos, įranga gali apimti belaidį įkrovimo doką, 64 spalvų LED aplinkos apšvietimą, šildomas priekines sėdynes, stoglangį ir platų ADAS funkcijų rinkinį, atitinkantį jo dydį.
Visas sėdynes galima sulankstyti plokščiai, antroje eilėje slankioja ir atlošiama bei pasirenkamas priekinis suoliukas. Bagažinės talpa yra 280 litrų (9,9 kubinės pėdos), kuri gali padidėti iki 351 litro (12,4 kubinės pėdos), priklausomai nuo galinio suoliuko padėties.
Du elektrinės jėgos pavaros variantai
„Hyundai Inster“ bus galima įsigyti su standartine ir ilgo nuotolio jėgos pavara. Pradinio lygio modelis turi vieną elektrinis variklis su 95 AG (71 kW / 97 AG) ir 147 Nm (108 lb-ft) sukimo momentu. Energija tiekiama iš 42 kWh talpos akumuliatoriaus, todėl vienas įkrovimas leidžia nuvažiuoti daugiau nei 300 km (186 mylių).
Norintiems visko daugiau, Long Range versija varoma galingesniu 113 AG (84,5 kW / 115 AG) elektros varikliu. Tai derinama su šiek tiek didesniu akumuliatoriumi, kurio talpa yra 49 kWh, siekiantis segmente pirmaujantį WLTP diapazoną – 355 km (221 mylią). Šios specifikacijos yra žymiai geresnės nei Korėjos specifikacijos Kia Rayvienintelis kitas elektromobilis, pagrįstas Hyundai/Kia K1 platforma.
Dėl 120 kW nuolatinės srovės greito įkrovimo galimybių „Inster“ gali įkrauti nuo 10 iki 80 procentų vos per 30 minučių. Prijungus prie dažniausiai naudojamo 11 kW kintamosios srovės lizdo, pilnas įkrovimas užtruks 4 valandas standartiniam modeliui arba 4 valandas ir 35 minutes ilgo nuotolio modeliui. Be to, V2L funkcija leidžia abipusiai įkrauti kitus įrenginius, tokius kaip elektroniniai dviračiai ir stovyklavimo įranga.
Naujasis „Inster“ bus parduodamas m Korėja šią vasarą, po debiuto 2024 m. Busano tarptautinėje mobilumo parodoje. Laipsniškas diegimas Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Azijos Ramiojo vandenyno šalyse, o kainos bus paskelbtos vėliau. Sprendžiant iš jo dydžio ir padėties rinkoje, tai greičiausiai bus įperkamiausias „Hyundai“ elektromobilis.