Pradėta naudoti nauja programėlė „GoBlue“, skirta padėti tiems, kurie nori sekti savo sekimą „Bluesky“ – į „Twitter“ panašų socialinį tinklą, kuris pastarosiomis savaitėmis sparčiai išaugo ir pasiekia beveik 24 mln. Užpildydamas spragą trečiųjų šalių programų ir paslaugų „Bluesky“ ekosistemoje, „GoBlue“ siūlo paprastą sąsają, skirtą „iOS“ prietaisų skydelyje stebėti savo „Bluesky“ analizę.
„GoBlue“ kūrėjas Svenas van der Zee pažymėjo, kad „Bluesky“ augimui reikia analizės stebėjimo programos, nes socialinis tinklas tampa perspektyvesniu Elono Musko „X“ konkurentu.
„Anksčiau buvau aistringas „Twitter“ vartotojas (ir nuo šio mėnesio esu kasdienis „Bluesky“ vartotojas“, – sako jis „TechCrunch“. „Nuo tada, kai perėjau į Bluesky, pastebėjau, kad programoje nematote statistikos, todėl nusprendžiau pats sukurti programą.
Paleidimo metu „GoBlue“ siūlo tik kelis įrankius, įskaitant tuos, kurie leidžia stebėti metriką, pvz., naujus stebėtojus, komentarus, mygtukus „Patinka“ ir pakartotinius įrašus.
„Bluesky“ metrika rodoma kaip juostinės diagramos programos pagrindiniame ekrane, kur galite peržiūrėti statistiką pagal dieną, savaitę, mėnesį arba metus. Tiems, kurie nori aktyviai plėsti savo „Bluesky“ stebėtojų skaičių, galimybė matyti, kurie įrašai susilaukia rezonanso tarp sekėjų per dieną gali būti naudingiausias naujosios programos aspektas šiuo metu, nes ji leidžia matyti, kuriuo paros metu pridėjote naujų stebėtojų arba pastebėjo didesnį susidomėjimą jūsų įrašais.
Norėdami naudoti programą, prisijunkite naudodami „Bluesky“ rankenėlę ir programos slaptažodį. (Programų slaptažodžius galima sukurti iš „Bluesky“ nustatymų, todėl galite prisijungti prie trečiųjų šalių programų nesidalydami pagrindiniu „Bluesky“ slaptažodžiu su tais kūrėjais.)
Norėdami gauti pilną prieigą prie savo statistikos, turėsite pasirinkti, kaip norite mokėti: arba vienkartinį 19,99 USD mokestį, arba mėnesinį ar metinį abonementą atitinkamai 3,99 USD per mėnesį arba 14,99 USD per metus.
Tiems, kuriems pavesta tvarkyti socialinės žiniasklaidos paskyras, „GoBlue“ siūlo įžvalgas apie pagrindines augimo ir įsitraukimo metrikas, kurių dar nėra pačioje „Bluesky“ programoje. Be to, vartotojai gali stebėti kelias „Bluesky“ paskyras iš „GoBlue“.
Programoje nėra skelbimų ir nėra jokių kasdienių naudojimo apribojimų.
Kūrėjas sako, kad „GoBlue“ dar nebaigta; Jis dabar dirba, kad pristatytų iOS pagrindinio ekrano valdiklius ir specialią analizę, kuri suteiktų dar daugiau informacijos apie tai, koks turinys pritraukia dėmesį „Bluesky“.
Susidomėjimas Bluesky išaugo po JAV rinkimų, nes Muskas pasinaudojo X kampanija už Trumpą. Kiti X vartotojai taip pat tiria alternatyvas po to, kai Muskas pakeitė X blokavimo funkcijos veikimą ir atnaujino X privatumo politiką, kad AI modeliai galėtų treniruotis naudojant X naudotojo duomenis. Augimas skatina kurti daugiau trečiųjų šalių programų, skirtų Bluesky platformai, kur jos prisijungia prie kitų populiarių įrankių, pvz., deck.blue, kuris siūlo „TweetDeck“ panašų (stulpelių pagrindu) išdėstymą „Bluesky“, kurie padeda kurti pritaikytus sklaidos kanalus, trečiųjų šalių programas, tokias kaip Tokimeki ir Skeets, ir kt.