
„Genesis“ atnaujina G80 2025 m., ir mes turime galimybę sėsti už vairo

- Prabangus Genesis G80 sedanas 2025 m. atnaujinamas, o kainos prasideda nuo 58 000 USD.
- „Genesis“ nori sugriauti prabangos normas naudodama pažangias G80 technologijas ir konkurencingas kainas.
- Atnaujintas G80 žada pasiūlyti prabangą ir našumą, paprastai matomą šešiaženkliuose automobiliuose.
„Genesis“ ir toliau siekia banginių, siūlydama į vertę orientuotus pasiūlymus, tokius kaip G70, G80 ir G90. 2025 m. jis atnaujins G80 su daugybe naujų technologijų, kai kuriais naujais dizaino elementais ir santykinai maža pradine kaina. Mes ruošiamės nuvaryti vieno ratus. Ką apie tai norite sužinoti?
Genesis pakvietė Carscoops į Leksingtoną (Kentukis) vairuoti šią naują prabangią transporto priemonę. Atrodo, kad oras bus gražus, o automobilis gali būti gražesnis. Sąžiningai, remiantis dabar turima informacija, kyla klausimas, ar vairuoti automobilį yra geriau, nei būti keleiviu galinėje sėdynėje.
Apžvalga: 2024 m. Genesis G70 Turbo V6 yra geresnis nei bet kada
Šį automobilį galima įsigyti su ne vienu, o dviem plačiaekraniais monitoriais antroje eilėje. Pirkėjai gali pridėti šildomas, vėdinamas ir elektra reguliuojamas galines sėdynes. Net priekyje esantis centrinės konsolės porankis yra šildomas. Pirštų atspaudų autentifikavimo sistema pritaiko vairavimo patirtį kiekvienam reguliariai automobiliu besinaudojančiam asmeniui. Trumpai tariant, jame gausu technologijų, kurios paprastai būna automobilyje, kuris jums kainuos šešis skaitmenis.
Vietoj to, jo kaina prasideda nuo 57 100 USD, nors ir be kai kurių aukščiau išvardytų ryškesnių parinkčių. Dėl šios kainos „Genesis G80“ yra didelės vertės pasiūlymas. Tuo pačiu metu negalima apeiti, kad be vieno iš trijų didžiųjų Vokietijos prabangos prekių ženklų ženklelio kai kurie žmonės vis tiek jį praleis. Ar tai pakankamai gerai, kad konkuruotų su „Lexus“ ir „Acura“, ar net mestų iššūkį vokiečiams? Mes išsiaiškinsime.

Vienas dalykas, dėl kurio negalima diskutuoti, yra į prabangą orientuota pavara. Lexus ir Acura dažnai naudoja priekiniais ratais varomas transporto priemones. Genesis vis dar laikosi galinių ratų pavaros arba, G80 atveju, galinių ratų pavaros AWD sistemų. Bazinis G80 yra su 2,5 litro keturių cilindrų, kuris sukuria 300 arklio galių (223 kW), taip pat yra V6 su 375 arklio galių (280 kW).
Ką turėtume jums sužinoti testuodami G80? Ar jums rūpi salono garso lygis, technologijos, prabanga, krovinių erdvė ar kažkas kita? Praneškite mums toliau pateiktuose komentaruose!
