Mercedes-AMG kuria pagal užsakymą sukurtą visureigį, kuris, kaip gandai, turės keturių variklių jėgos agregatą, išvystančią daugiau nei 1000 AG
2024 m. lapkričio 7 d., 08:26
- Mercedes-AMG kuria didelio našumo visureigį su visiškai elektrine jėgos pavara.
- EV bus gaminamas ant AMG.EA platformos ir, gandai, pagamins daugiau nei 1000 AG.
- Tikimasi, kad jis pasirodys 2026 m. kartu su elektriniu 4 durų AMG GT įpėdiniu.
Mercedes-AMG ką tik paskelbė anonsą apie savo pirmąjį visiškai elektrinį visureigį, kurio debiutas planuojamas 2026 m. Sukurtas ant specialios AMG platformos, šis modelis siekia daugiau nei įprasta standartinio Mercedes visureigio papildymo formulė. Vietoj to, jis sukurtas nuo pat pradžių su AMG našumo DNR.
Sukurtas „visiškai viduje“ pagal AMG.EA architektūrą, tai bus pagal užsakymą pagamintas AMG pasiūlymas, o ne „Mercedes“ visureigio našumo darinys. Prekės ženklo primygtinai reikalaujama, kad tai būtų „pirmiausia AMG, antra – visiškai elektra“ rodo, kad reikia permąstyti, ką iš tikrųjų gali duoti elektrinis visureigis.
Daugiau: Ačiū Dievui, 2026 m. Mercedes-AMG CLE 63 turi riaumojantį V8
Anonso eskizas suteikia mums keletą užuominų. Jis atskleidžia raumeningą profilį su ilgu gaubtu, agresyviomis sparnų linijomis ir plačia stogo linija, kuri yra šiek tiek labiau įkvėpta Purosangue, nei tikitės iš vokiško visureigio. Vis dėlto tai yra mažiau vaizdinga nei „Ferrari“ – AMG visada teikė pirmenybę šiek tiek neįvertintam požiūriui į grėsmę.
AMG.EA platforma pasižymi 800 V architektūra ir tikimasi, kad ji palaikys ir būsimą, dar neturintį pavadinimą, SUV ir elektrinį 4 durų AMG GT įpėdinį. Abiejuose elektromobiliuose bus sumontuoti lengvi ašinio srauto elektros varikliai, kuriuos pagal užsakymą AMG sukūrė JK įsikūrusi bendrovė „Yasa“.
Tikimasi, kad keturių variklių sąranka pagamins daugiau nei 1 000 AG (746 kW / 1 014 AG), siūlanti visų ratų pavarą ir pažangias sukimo momento vektoriaus galimybes. Modeliui taip pat bus naudingas keturių ratų vairavimas, aktyvi pakaba ir AMG būdingas akumuliatorius.
Manoma, kad visureigis savo dydžiu bus panašus į 2022 metų „Vision AMG“ koncepciją – jo ilgis bus apie 5,1 metro (200 colių), o ratų bazė sieks daugiau nei 3 metrus (118 colių). Tai suteikia jam didesnį plotą nei ICE varomas Mercedes-AMG GLE 63 ir priartėja prie visiškai elektrinio EQS SUV flagmano masto.
Popieriuje jos konkurentai apima abu varomosios jėgos spektro galus. Jis susidurs su dujomis varomais sunkiasvoriais, tokiais kaip „Porsche Cayenne GT“ ir „Aston Martin DBX“, taip pat su hibridiniais ir visiškai elektriniais varžovais, tokiais kaip BMW XM, „Lamborghini Urus“ ir „Lotus Eletre“.
Tikėtina, kad ateinančiais mėnesiais iš AMG sulauksime daugiau džiūvėsėlių, nes lėto lašėjimo anonso kampanija įsibėgės. Bendrovė patvirtino, kad kūrimo bandomieji važiavimai prasidės šią žiemą.
Atvažiuoja visureigis, kuris 100% gimęs Affalterbache. Sukurtas ant AMG.EA platformos, tai pirmasis visiškai elektrinis visureigis, sukurtas AMG.#MercedesAMG #AMGThrill pic.twitter.com/L73TDjJ8MS
– Mercedes-AMG (@MercedesAMG) 2024 m. lapkričio 7 d