
Į kitų metų varginantį Dakaro ralį dalyvaus trys gynėjai, kurių pagrindą sudaro 626 AG Octa.
2025 m. sausio 22 d., 06:57

- Lenktynėms paruošta „Defender Octa“ versija išsaugos kelių modelio D7X architektūrą.
- „Land Rover“ taip pat naudos standartinio modelio 4,4 litro V8 su dviem turbokompresoriais iš BMW.
- „Octa“ yra greičiausias ir pajėgiausias modelis, kada nors nešiojęs „Defender“ ženklelį.
Praėjus porai mėnesių po to, kai „Land Rover“ patvirtino, kad „Defender“ dalyvaus 2026 m. Dakaro ralyje, automobilių gamintojas atskleidė, kad lenktyninis modelis bus paremtas flagmanu „Defender Octa“. Ji dalyvaus Dakaro „Stock“ lenktynių kategorijoje, kaip dalis smarkiai peržiūrėtų taisyklių.
„Land Rover“ išdidžiai teigia, kad „Defender Octa“ yra „greičiausias ir pajėgiausias kada nors pagamintas Defender“, todėl prasminga, kad jis bus lenktynininko pagrindas. Jis ne tik varžysis Dakare, bet ir dalyvaus 2026 m. FIA pasaulio ralio-reido čempionate. Du pavyzdžiai bus naudojami visuose penkiuose serijos etapuose, o trečiasis bus įtrauktas į Dakaro ralį.
Naujų taisyklių pranašumas
Naujais FIA reglamentais siekiama reaguoti į augančią didelio našumo 4×4 ir visureigių paklausą. Taigi „Akcijų“ kategorijoje konkuruojančios transporto priemonės turės daug ypatybių su savo keliais važiuojančiais tautiečiais. Palyginimui, dabartiniai „Rally Raid“ čempionato automobiliai, tokie kaip „Dacia Sandrider“ ir „Ford Raptor T1+“, yra specialiai sukurti prototipai, turintys nedaug (jei tokių yra) sąsajų su gatvėje legaliais modeliais.
Skaitykite: Nusivylę gynėjų savininkai padavė į teismą „Land Rover“ dėl priekinių stiklų, kurie nenustos trūkinėti
Kaip ir „Defender Octa“, kurį galima įsigyti iš „Land Rover“ atstovų, lenktyninis modelis naudos tą pačią D7x architektūrą, pagamintą iš lengvo aliuminio monokoko. Jame taip pat bus išlaikytas standartinio modelio 4,4 litro V8 su dviem turbinomis. Šis jėgos agregatas buvo pagamintas iš BMW ir išvysto 626 AG ir 553 lb-ft (750 Nm), todėl „Octa“ yra galingiausias visų laikų Defender. Kartu su šiuo V8 yra aštuonių greičių transmisija su dviejų greičių perdavimo dėže, siūlančia didelio ir žemo diapazono režimus.

JLR nori įrodyti, kad gynėjas yra bekelėje konkuruodamas
„Gynėjas rungtyniauti Dakare bus neįtikėtinai jaudinantis iššūkis“, – sakė JLR Motorsport generalinis direktorius Jamesas Barclay. „Turėjome gamybinių transporto priemonių ateities viziją ralio reiduose, todėl buvo nepaprastai teigiama, kad pavyko suderinti ASO, FIA ir kitus gamintojus ir bendradarbiauti kuriant naujus „Stock“ kategorijos reglamentus.
„Dabar turime tinkamą platformą, kad galėtume autentiškai pademonstruoti „Defender“ pajėgumą didžiausiame bekelės automobilių sporto iššūkyje. Mūsų laukia išsamaus pasiruošimo, bandymų ir mokymosi metai, kad būtų pasiruošta 2026 m. Dakarui. Komanda jau gerai įsibėgėja ir mes labai laukiame, kada galėsime varžytis ir Dakare, ir W2RC – sunkiausiuose pasaulio bekelės renginiuose.