
Nors JAV ir Kanados kubina tai dėl tarifų tarp dviejų šalių, iš Toronto įsikūrusi technologijų įmonė skelbia didelį finansavimo etapą, kuriam vadovauja naminis VC. Programinės reklamos startuolio „StackAdapt“ sako, kad surinko 235 mln. USD akcijų finansavimą, o mokytojų rizikos augimas (TVG) – Ontarijo mokytojų pensijų plano investicinė dalis, vedanti augimo etapą.
Taip pat dalyvauja „Intrepid Growth Partners“, įmonė, įsikūrusi tarp Toronto ir Londono, kartu su dar keturiais investuotojais, kurie nėra įvardyti.
Finansavimas yra reikšmingas tiek dėl jo dydžio, tiek jo dėmesio.
Kalbant apie dydį, tai yra vienas iš didesnių finansavimo etapų pradedantiesiems iš Kanados iki šiol – nors tai nėra didžiausia. Visai neseniai „Fintech Clio“ surinko 900 milijonų dolerių; „Cohere“ surinko 500 milijonų dolerių, o „Tenstorrent“ surinko 700 milijonų dolerių pernai.
Kanados pradedančių įmonių finansavimas daugiausia atspindi tendencijas, kurios žaidžia kitose rinkose. Bendras 2024 m. Sandorių skaičius sumažėjo prieš metus, kai įmonės dirbo dirbtinio intelekto srityje, užimančioje didelę dalį to, kas buvo investuota.
„StackAdapt“, kuris apibūdina save kaip įmonę, kuri „panaudoja AI galią“, yra neabejotinai tendencijos dalis. Bendrovė įsteigta 2014 m. Ir daugiau ar mažiau užaugo kaip tyliai įkrovos įmonė. Tai buvo iki 2022 m., Kai iš „Summit Partners“ priėmė 300 milijonų dolerių investiciją. „PitchBook“ duomenys rodo, kad bent dalis iš 300 milijonų dolerių buvo antrinės investicijos. Iš to, ką mes suprantame, tai buvo mažumos investicija, kuri padidins įmonės vertinimą virš 600 milijonų dolerių.
Bendrovė neatskleidžia vertinimo su šiuo dabartiniu etapu.
Šio turo dydis reiškia ne tik šiandien bendrovės dydį, bet ir ypač tai, kaip ji finansuoja kitą jo augimo etapą su vietos parametru.
Programmatic advertising has become, effectively, the building block of how all digital advertising works these days accounting for upwards of 90% of the market, the reason being that it gives marketers a more effective way of measuring how their ads are working, and to whom Rodomi tie skelbimai; Tai suteikia leidėjams automatizuotesnį būdą, kaip įtraukti didesnį skelbimų kiekį pagal jų turinį.
„StackAdapt“ atveju įmonė siūlo klientams įvairių verslo vertikalių klientams – pavyzdžiui, politinėms kampanijoms, mažmenininkams, B2B, kelionėms, sveikatos priežiūros ir finansinėms paslaugoms – ir jos inventorius apima vietinę reklamą (remiamą turinį), ekraną, vaizdo įrašą, prijungtą televiziją, Garsas, žaidimai ir dar daugiau.
Tokie pokyčiai, kaip AI (kartu su kitomis automatizavimo rūšimis) kilimas, pakeitė programinės reklamos peizažą, todėl atsirado galimai didesni AD sukčiavimo atvejai. Kitos problemos, su kuriomis susiduria programinė reklama, yra sunkiau kontroliuoti prekės ženklo saugą ir duomenų apsaugą, atsižvelgiant į duomenų kiekį, naudojamą jo taikymo skelbimui maitinti.
Tai iššūkis, bet ir galimybė tokioms įmonėms kaip „StackAdapt“.
“Po 2022–2023 m. Užsilaisvinimo įmonės perkelia dėmesį į augimą ir padidina investicijas “,-teigė Vitaly Pecherskiy, generalinis direktorius, kuris kartu su„ Yang Han “ir„ Ildar ShAR “įkūrė bendrovę„ TechCrunch “. „Tai pasakius, bet kokia kaina bet kokia kaina nebėra prioritetas. Bendrovės ieško sprendimų, kaip paskatinti savo verslą į priekį, tuo pačiu prioritetą teikiant ekonominiam efektyvumui per automatizavimą ir AI. Dėl to mes matome didelę savo produkto paklausą. “
Jo teigimu, „StackAdapt“ sukūrė savo AI „dešimtmetį patirties analizuojant skelbimų srauto modelius ir supratę jų evoliuciją“, kurią ji naudoja siekdama kovoti su skelbimų sukčiavimu ir roboto srautu.
„Mes didžiuojamės galėdami paremti pirmaujančią Kanados technologijų bendrovę„ StackAdapt “, kuriai siekiama tapti pasauliniu lyderiu reklamoje, kuriai priklauso AI,-pranešime teigė Rickas Prostko,„ TVG “vyresnysis generalinis direktorius. „Bendrovė sugebėjo parodyti nuoseklų augimą ir pelningumą, kurdama reklamos ir rinkodaros technologijų ateitį. Mus sužavėjo jų išskirtinė komanda, vizionierius lyderystė ir negailestingas dėmesys kliento vertės teikimui. “