Remiantis ataskaita, vyriausybė galėtų konfiskuoti nebeveikiančius prekės ženklus ir pasiūlyti juos Kinijos įmonėms, kurios įkuria parduotuvę Italijoje.
- Italijos vyriausybė gali siekti perimti „Stellantis“ prekių ženklus „Autobianchi“ ir „Innocenti“.
- Abu buvo apleisti 1990-aisiais ir galėjo būti atiduoti Kinijos įmonėms, kurios įkuria parduotuvę Italijoje.
- Lieka neaišku, ar kas nors iš tikrųjų įvyks, bet panašu, kad vyriausybė jau pradėjo kloti pagrindus.
Italija ir Stellantis šiomis dienomis nesimato akis į akį, tačiau padėtis gali įkaisti. Visų pirma, ataskaitoje teigiama, kad vyriausybė gali siekti atimti kai kuriuos nebeveikiančius prekių ženklus iš automobilių gamintojo.
Istorija sudėtinga ir miglota, bet Il Sole 24 Ore pasiūlė, kad vyriausybė galėtų siekti konfiskuoti „Stellantis“ priklausančius „Autobianchi“ ir „Innocenti“ prekės ženklus. Jei viskas išsipildys, jie gali būti atiduoti Kinijos automobilių gamintojams, norintiems įkurti parduotuvę Italijoje.
Daugiau: „Fiat“ uždengia Italijos vyriausybę su reklama be logotipo 500e
Nors mažai žmonių už Europos ribų tikriausiai prisimena šiuos prekės ženklus, „Autobianchi“ buvo įkurta 1955 m., o sulankstyta 1995 m. Inocenti istorija yra sudėtingesnis ir apima viską nuo British Leyland iki De Tomaso, Daihatsu ir Chrysler TC by Maserati – visų dalykų. Nepaisant to, prekės ženklas taip pat išnyko 90-aisiais.
Anot dokumento, naujos taisyklės leistų vyriausybei įsigyti istorinius prekės ženklus, kurie „nenaudojami mažiausiai penkerius metus, arba tuos, kuriuos įmonės savininkė nutraukė“. Dar įdomiau, kad leidinyje rašoma, kad „Verslo ministerija ir pagaminta Italijoje pateikė paraišką ir gavo registraciją“ prekių ženklams „Autobianchi“ ir „Innocenti“. Tačiau sakoma, kad jie naudoja kitokią grafiką nei tie, kurie priklauso „Stellantis“.
Lieka neaišku, ar kas nors iš tikrųjų išsipildys, bet panašu, kad vyriausybė bent jau kloja pagrindus tokiai galimybei. Nepaisant to, šiandien netrūksta Kinijos prekių ženklų ir nei Autobianchi, nei Innocenti pavadinimai nėra ypač geidžiami.
Tačiau vyriausybė bandė padidinti automobilių gamybą Italijoje ir seka automobilių gamintojus, kurie bando suvaidinti „abejotinas“ itališkas šaknis. Ryškiausias incidentas įvyko šių metų pradžioje, kai „Alfa Romeo“ nusprendė tai padaryti pervadinti Milano į Junior po to, kai ministras pasiūlė naudoti pradinį pavadinimą buvo neteisėtas, nes krosoveris bus pagamintas Lenkijoje.
Visai neseniai vyriausybė nusitaikė į „DR Automobiles“. kiniškus automobilius vadina itališkais. Tuo atveju vyriausybė parodė nuotraukas, kuriose užfiksuotos „baigtos“ transporto priemonės, importuojamos tam, kas turėjo būti galutiniam surinkimui.