
Naujoje ataskaitoje rašoma, kad tiekėjai jau kuria detales būsimam serijiniam automobiliui

- Naujas gandas sako, kad „Hyundai“ kuria serijinę „N Vision 74“ versiją.
- Tiesą sakant, ji teigia, kad pirmo lygio tiekėjai jau gamina dalis ir kad automobilis bus pristatytas 2026 m.
- Kai tai padarys, manoma, kad jis turės dar daugiau arklio galių, nei buvo koncepcija.
Nekyla klausimų, kiek entuziastai geidžia Hyundai N Vision 74 koncepcija. Tai stulbinantis „Pony“ atvaizdas ir taip atsitinka, kad naudojant vandenilio kuro elementą išvystoma iki 670 arklio galių (499 kW).
Nuo pat debiuto sklando gandai, kad „Hyundai“ iš tikrųjų gali pradėti jį gaminti. Anksčiau šiais metais Albertas Biermannas, žmogus už N divizioną, mums pasakė, kad to nebus. Dabar naujoje ataskaitoje teigiama, kad dalys jau kuriamos.
Skaityti: Pagaliau galite nusipirkti „Hyundai Bonkers N Vision 74…“ kaip RC
Tai ateina iš Korėjos ekonomikos dienraštis 2026 m. birželio mėn. „Hyundai“ pagamins iš viso 200 pavyzdžių. Akivaizdu, kad automobilis bus gaminamas dvejus metus, o kasmet iš gamyklos išrieda 100 vienetų. Kol kas tai yra pasirengimo gamybai kūrimo stadijoje, o pirmo lygio tiekėjas praneša KED, kad planuoja užbaigti savo sutartinius komponentus iki šių metų liepos mėn.
Ji taip pat teigia, kad automobilis kodiniu pavadinimu N74 (tikra slapta nomenklatūra, kad) ir kad gatavame gaminyje bus kirų sparnų durys ir jis bus išlaikytas. vandenilis pavara. Tuo pačiu metu tai nebus visiškai tas pats. Pranešama, kad jis pagamins 764 arklio galias (569 kW), o ne menkas 670 pagal koncepciją, o nuo 0 iki 96 km/h įsibėgės maždaug per tris sekundes.

Vėlgi, visa tai kol kas tėra gandai, iš kurių nėra jokio oficialaus „Hyundai“ žodžio, išskyrus tai, kad, kaip mums pasakė Biermannas: „Mes negaminame parodomųjų automobilių“, pavyzdžiui, „N Vision 74“. Galų gale, tai turėtų kažką kainuoti. 366 000 USD, jei ataskaitos teisingos. Biermannui tokia kaina išstumia ją iš galimybės.
Jis konkrečiai pasakė, kad nori, kad kelyje būtų kuo daugiau entuziastų, besimėgaujančių N automobiliais. „Tai yra tai, ko mums reikia kelyje, o ne automobilio pirmajame puslapyje tiems keliems, kurie juos pastatė į garažą“, – tęsė jis. Tuo pat metu nekyla abejonių, kad serijinė šio automobilio versija būtų gerbiamas Hyundai flagmanas. Tai galėtų būti standartas, pagal kurį prekės ženklas yra lyderis dizainas ir vandenilio technologijose.
