
„Capri“ ženklelis sugrįžo, šį kartą ant elektrinio krosoverio galinės dalies, tačiau anksčiau jį naudojo visi „Ford“ padaliniai viskam – nuo sedanų iki kabrioletų.
prieš 2 valandas

„Ford of Europe“ prisikėlė Kaprio ženklelis savo naujajam elektriniam visureigio kupė, ir netgi bandė įtraukti keletą klasikinio „Capri“ dizaino užuominų, pavyzdžiui, ovalų šoninį langą, kad padėtų sudominti pirkėjus, kurie prisimena originalą.
Daugiau: „Ford Capri“ atgimsta kaip „Euro Explorer EV“ kupė versija
Išskyrus 1969–1986 m. kupė, apie kurią kalba naujasis EV, nebuvo pirmasis „Ford“ „Capri“ ir ne pats naujausias. Kadangi 1952–1994 m. „Ford“ ir jo „Lincoln“ bei „Mercury“ padaliniai naudojo „Capri“ pavadinimą daugiau nei tuzinui skirtingų automobilių visame pasaulyje. Ir kai kurie iš jų, pavyzdžiui, 2024 EV, turėjo net keturias duris.
Lincoln Cosmopolitan Capri 1950-51

Susijęs: „Ford Teases Electric Capri“ su keistu kriptovaliutiniu skelbimu
„Ford“ pirmą kartą panaudojo „Capri“ ženklelį 1952 m Linkolnas padalinys ieškojo pavadinimo naujam prabangiam savo Cosmopolitan kupė versijos apdailos lygiui. Laikydamasis tos pačios pasaulietinės temos, jis pasiskolino Italijos salos, esančios Neapolio įlankoje, pavadinimą.
Linkolnas Kapris 1952–1959 m
„Lincoln“ padarė „Capri“ atskirą modelių liniją 1952 m., o šį kartą jūs galėjote jį įsigyti kaip kabrioletą ir net keturių durų sedaną, o ne tik kietą stogą, o visus varomus naujuoju Lincoln ohv V8, o ne ankstesnio automobilio L. -galvinis malūnas. Capris taip pat turėjo tikrus sportinius įgaliojimus. Jie užėmė pirmąsias keturias vietas „Stock“ klasėje 1952 m. ir 1953 m. „Carrera Panamericana“ plento lenktynėse, o 1954 m. finišavo vienas arba du.
Antrosios kartos automobilis buvo pristatytas 1956 m., nors „Capri“ buvo perkeltas žemyn Linkolno tvarka, o trečioji iteracija debiutavo 1958 m., iki šiol su didžiuliu 430 kub. (7,0 litrų) varikliu po gaubtu. Tačiau ženklelis nepateko į 1960 m.
Ford Consul Capri 1962-64

„Capri“ vardas nemiegojo trejus metus, kol vėl pasirodė, šį kartą kitoje Atlanto pusėje ir pirmą kartą ant „Ford“ prekės ženklo automobilio. „Ford Consul Capri“ buvo dviejų durų kupė „Ford Consul Classic“ sedano versija, pasižymėjusi stipria amerikietiško dizaino įtaka, įskaitant mini galiukus ir burbulinį stogą.
Deja, Europos vairuotojams, Amerikos įtaka neapsiribojo apatine aparatūra. Vienintelis pristatymo metu prieinamas variklis buvo 1 340 kub. kub. centimetrų keturių variklis, turintis tik 57 AG (58 AG), nors 1964 m. CosworthSureguliuotas 1,5 litro GT padidino tai iki 78 AG (79 AG).
Merkurijaus kometa Kapri 1966-67 m

„Ford of Europe“ 1964 m. sulėtėjo „Capri“ pardavimai, nors „Capri“ ženklelio nereikėjo ilgai laukti, kol jis buvo atgaivintas. Tačiau kai jis vėl pasirodė, Amerikoje jis buvo tik kaip vidutinės klasės apdailos lygis Merkurijus Comet, „Ford Fairlane“ sesuo automobilis.
Ford Capri 1969-86
Dabar mes pasiekiame „Capri“, kuriame groja naujasis EV. Parduodamas trimis skirtingais variantais, 1969–1986 m Kapri buvo Fordo bandymas atkartoti Mustang sėkmę Europoje. Kaip ir „Mustang“, „Capri“ buvo seksualesnė gana įprasto „Ford“ sedano versija, šiuo atveju „MkII Cortina“. Baziniai automobiliai buvo su niūriais 1,3 litro varikliais, kurie kelerius metus išvysto vos 50 AG (51 AG), tačiau V6 alternatyvos, sunaudojančios iki trijų kartų didesnę galią, buvo tik pasirinkimo žymės.
Aštuntojo dešimtmečio pradžioje „Capri“ buvo Europos turistinių automobilių čempionas, o 1981 m. „Deutsche Rennsport Meisterschaft“, šiandieninės DTM serijos pirmtakas, pelnė aukščiausius apdovanojimus. Jis taip pat buvo kultinis herojus dėl perdėto pasirodymo JK televizijoje. Profesionalainors vėlesniame gyvenime Kaprio vardas tapo šiek tiek pokštu, nes jis buvo siejamas su išgalvotu turgaus prekeiviu „Del Boy“ Trotter kitoje laidoje, Tik kvailiai ir arkliai.

Nors 1969-86 Kapris buvo sukurtas visų pirma Europai, jis taip pat ilgai ir sėkmingai prekiavo Šiaurės Amerikoje. JAV pristatytas su nuosavu „Capri“ prekės ženklu, kupė vėliau buvo pervadinta į Mercury Capri ir tarnavo iki 1978 m. „Mes teikiame pirmenybę Capri“, – toks buvo Road & Track 1974 m. sausio mėn. sprendimas po vairavimo sunkesniu, drėgnesniu ir negreitesniu Mustang II.
Mercury Capri 1979-86

Palyginti aukšta importuoto vokiško „Capri“ kaina padėjo užbaigti jo pasirodymą Amerikoje, tačiau „Mercury“ pardavėjai nesijaudino. Jie gavo savo visiškai naujojo „Fox-body“ versiją Mustangas 1979 m. Fordas, prieš tai svarstęs, tada atmetė idėją, kad „Mustang II“ galėtų panaudoti Mercury.
Dėl savo dėžės formos sparnų pliūpsnių (snapus Ford tiesiog turėjo platėjančias lankas) ir plokštesnes groteles Mercury Mustangs atrodė daug geriau nei tikri. Ir nors „Capri“ niekada nebuvo siūlomas su „Ford“ turbokompresoriumi, keturių cilindrų SVO arba kabrioleto ir įpjovos kėbulo variantais, jis gavo unikalų 1983 m. užpakalinio liuko dizainą ir gali būti komplektuojamas su tais pačiais V8. garsesnis pusbrolis.
Ford/Mercury Capri 1991-94

Mercury atsisakė „Capri“ 1986 m., tačiau po penkerių metų vėl sugrąžino pavadinimą. Šį kartą su Australijoje pagamintu kabrioletu „Ford“ tikėjosi, kad jis gaus gabalėlį įperkamos rodsterių rinkos, kurią vien tik atnešė naujasis „Mazda“ MX-5. Atgal į gyvenima.
Paskutinės kartos „Capri“ iki 2024 m. EV iš tikrųjų buvo „Mazda“ DNR, bet, deja, ji nebuvo Miata, bet 323, taigi '91 Capri buvo du plius du ir priekiniai ratai. Baziniai automobiliai buvo su 100 AG (101 AG) 1,6, o XR2 našumas papildytas turbokompresoriumi ir 32 AG (32 AG). Nė viena nebuvo tokia gera vairuoti ir tokia populiari kaip „Mazda“, o gamyba baigėsi 1994 m.
Ar galite įsivaizduoti kitą vardinę lentelę, kuri buvo pritaikyta tiek daugybei visiškai skirtingų modelių? Jei galite, palikite komentarą žemiau.