
„Fisker“ būstinė, kurią naudojo blėstančiomis dienomis, neseniai buvo apleista ir palikta „visiška netvarka“, o nuomotojo teigimu, palikti pavojingų atliekų būgnai, automobilių įranga ir net transporto priemonės bei viso dydžio molio modeliai.
Chaosas buvo aprašytas naujame dokumente, kurį penktadienio popietę Fiskerio 11 skyriaus bankroto protokolui pateikė šeimininkas Shamrock (La Palma) Properties II, LLC. Tony Lenzini, Shamrock atstovas, pridėtoje deklaracijoje teigė, kad nuomotojas „dabar susiduria su dešimčių tūkstančių dolerių valymo išlaidomis, žalos atlyginimu ir, man atrodo, pavojingų atliekų išvežimu“.
Shamrock dabar prieštarauja Fisker bandymui atsisakyti nuomos dėl netvarkos, kuri buvo palikta. Shamrock teigia, kad „Fisker“ pardavė dalį vietoje esančio turto aukciono namams „Heritage Global Partners“, tačiau jis negalėjo nustatyti, kam teisėtai priklauso palikti daiktai. „Fisker“ advokatas į prašymą pakomentuoti neatsakė.
Paraiška pateikta, kai „Fisker“ bando patvirtinti savo likvidavimo planą praėjus keturiems mėnesiams po bankroto bylos iškėlimo. Tai gali įvykti jau kitą savaitę. Bankrutavusi įmonė sulaukė daugybės savo kreditorių paramos, nors JAV vertybinių popierių ir biržos komisija anksčiau penktadienį pateikė prieštaravimą, atskleidė, kad ji pradėjo tyrimą dėl Fisker.
Lenzini pareiškime teigia, kad rugsėjo 24 d. Fisker atstovai jį lydėjo per ekskursiją po objektą, kuris yra La Palmoje, Kalifornijoje. .) Jis sako, kad patikino jį, kad „Heritage Global Partners“ „viską pašalins“ iki rugsėjo 27 d. – datos, kai Fiskeris turėjo perduoti turtą – ir kad „pastatas bus išvalytas kiek įmanoma nuodugniau“.
Tačiau per tas kelias dienas Lenzini aprašo maniakišką grumtynes. Jis sako, kad žmonės „traukė daiktus iš biuro ir sandėlio, krovė sunkvežimius ir automobilius“ ir tvirtina, kad niekas neregistravo to, kas buvo paimta.
Tuo tarpu HPG prezidentas Nickas Dove'as pasakoja „TechCrunch“, kad jo įmonė, įsigijusi tam tikrą biuro įrangą, baldus ir susijusius daiktus, sudarė susitarimą su „Fisker“, kuris turėjo suteikti jiems prieigą iki rugsėjo 30 d. Tačiau įmonė ir jos persikraustymo komanda nebuvo rugsėjo 30 d. įleido į pastatą pasiimti tuos daiktus. Jis taip pat sako, kad „cheminės medžiagos ir baterijos nebuvo mūsų sandorio dalis“ su Fisker.
Rugsėjo 27 d. Lenzini sako, kad „mačiau, kaip žmonės paskubomis išnešė turtą iš pastato ir kraudavo į transporto priemones įvairiais daiktais“, bet priduria, kad „nežino, kas tai buvo žmonės – ar tai Fisker darbuotojai, HGP, Huron darbuotojai ar draugai iš kurio nors. (Huron yra konsultacinės grupės, kuri konsultavo Fisker bankroto procese, pavadinimas.) Lenzini sako, kad šie žmonės „mėtė šiukšles visur, pasiėmė įrankius, kompiuterius, automobilių dalis ir dar daugiau, o paskui grįždavo pasiimti kito krovinio“.
Tačiau Lenzini sako, kad La Palmos objektas „buvo visiškai netvarkingas“. Jis sako, kad yra du 50–55 galonų statiniai, kurių viename yra aliejaus, o kitame – aušinimo skysčio. Jis sako, kad vietoje taip pat liko „maždaug 20 automobilių dydžio baterijų“. Neaišku, ar tai elektromobilių akumuliatoriai, ar tipiškesni 12 voltų automobilių akumuliatoriai. „Shamrock“ teisininkai rašė, kad „Fisker“ automobiliai „buvo palikti stovėti“ aikštelėje už objekto, tačiau nepatikslino, ar tai visureigiai vandenyne.
„Man rūpi tai, kad nežinau, kokios cheminės medžiagos buvo paliktos La Palmoje“, – rašo Lenzini.
Prie Lenzinio deklaracijos pridėtose nuotraukose pavaizduoti Fiskerio planuojamo Ronin superautomobilio ir Aliaskos pikapo viso dydžio moliniai modeliai ir biuras, pilnas apvirtusių šiukšliadėžių ir šiukšlių.
Be viso to, Shamrock advokatai tvirtina, kad žmonės įsilaužė į objektą ir „bandė įsikurti gyvenamąją vietą, kai patalpos liko tuščios ir nebuvo apsaugotos“.