Neaišku, kas lėmė avariją, bet incidentas yra ryškus priminimas, kad reikia būti atsargiems prie vairo
- Floridoje atsitrenkęs į vilkiko priekabą žuvo 27 metų vyras.
- Vairuotojas ir jo „Dodge Challenger“ liko beveik visiškai prispausti po priekaba.
- Situacija parodo, kaip svarbu išlikti budriems sėdint prie vairo.
Florida Greitkelių patruliai liepos 1 d. sureagavo į katastrofišką avariją. Atvykę jie rado a Dodge Challenger beveik visiškai įsprausta po pussunkvežimio priekaba. Vienintelis keleivis, 27 metų Geinsvilio vyras, mirė vietoje ir tapo įspėjamu pavyzdžiu mums visiems.
Pareigūnai teigia, kad kol kas neaišku, kas sukėlė avariją. Liudininkai teigia, kad vairuotojas apie 16 val. nuvažiavo nuo greitkelio ir atsitrenkė į priekabą, kuri jau stovėjo ant peties. Mariono apygardos ugniagesiai ir gelbėtojai atvyko 4.22 val. ir pradėjo dirbti, kad užtikrintų įvykio vietą ir ištrauktų automobilį iš vietos.
Daugiau: Neteisingas „Tesla“ vairuotojas Oranžo apygardoje atsitrenkė į penkis automobilius
Norėdami tai padaryti, techninio gelbėjimo specialistai iš tikrųjų pakėlė priekabą tempdami raumeninį automobilį. Laimei, automobilyje daugiau žmonių nebuvo. Be to, pusvežio vairuotojas, 63 metų vyras, taip pat yra sveikas.
Neaišku, kodėl jis stovėjo kelio pusėje, tačiau jam gali grėsti tam tikra atsakomybė už avariją, jei už sunkvežimio nebūtų saugos trikampių. Floridos įstatymai reikalauja, kad tokioje situacijoje vairuotojai per dešimt minučių nuo sustojimo pastatytų bent tris saugos trikampius.
Tuo pačiu metu įrodymai rodo, kad „Dodge“ vairuotojas galėjo nespėti sustoti, net jei lauke buvo trikampiai. Mes matėme kelios tokios avarijos kur automobilis atsiduria prispaustas po priekaba.
Į beveik visais atvejais tačiau automobilis niekur nepatenka taip toli po priekaba, kaip šis. Atrodo, kad tai rodo, kad Dodge vairuotojas neturėjo pakankamai laiko sulėtinti greičio.
Be to, tai puikus priminimas išlikti budriems ir susikaupusiems prie vairo. Nėra jokio būdo žinoti, kaip vairuotojas gali praleisti tokią priekabą, bet blaškymasis gali turėti įtakos. Pastebėtina, kad iki avarijos vietos nėra padangų žymių nuo stipraus stabdymo.