Kartu su Apple Intelligence maitinamais iOS 18 naujiniais, skirtais vartotojams ir kūrėjams, „Apple“ atnaujina savo kūrėjams skirtą programų testavimo platformą „TestFlight“. Kūrėjai galės geriau valdyti, kas gali prisijungti prie jų beta versijos ir kaip naujomis programos funkcijomis dalijamasi su bandytojais. Jie taip pat galės peržiūrėti metriką, susijusią su beta versijos sėkme, atsižvelgiant į tai, kiek žmonių peržiūrėjo kvietimą ir pasirinko, ir kodėl kiti to nepadarė.
Pakeitimai leis kūrėjams lengviau pritaikyti savo beta versijas ir gauti daugiau atsiliepimų prieš jų programos viešą debiutą „App Store“. Tuo tarpu beta versijos bandytojams naujo dizaino kvietimuose bus pateikta daugiau informacijos apie programą ir jie padės apsispręsti, ar jie nori prisijungti prie bandomosios grupės.
Atnaujinus, kvietimuose dabar pabrėžiamos naujos programos ar žaidimo funkcijos arba turinys, kurie gali paskatinti bandytojus jį išbandyti. Be to, „Apple“ teigia, kad beta versijos programų ir žaidimų versijos, kurios jau buvo patvirtintos skelbti „App Store“, kartu su kvietimu galės įtraukti ekrano kopijas ir programos kategoriją. Dėl to beta versijos testavimas atrodys kaip atsisiuntimas iš „App Store“. Tai taip pat galėtų mesti iššūkį pastaraisiais metais atsiradusioms alternatyvioms testavimo prekyvietėms, pvz., oro uostui, kuriame pateikiamos programų ekrano kopijos, ir „Išvykimo“, kuri suskirsto programas į kategorijas.
Tuo tarpu galimybė nustatyti „TestFlight“ testavimo kriterijus padeda kūrėjams susiaurinti savo bandymų grupes iki konkrečios auditorijos, pvz., naudojančių tam tikrą įrenginio tipą arba OS versiją. Atsižvelgiant į tai, kad „TestFlight“ siūlo ne daugiau kaip 10 000 kvietimų, tai gali padėti išsaugoti vietas populiaresnėje beta versijoje, kad jos nepatektų į tuos, kurie dar negali naudoti programos savo įrenginyje arba nėra numatytos bandymo auditorijos dalis. Kūrėjai gali nustatyti maksimalų bandytojų skaičių grupėje, kad galėtų toliau valdyti prieigą.
Nauji kvietimai taip pat bus išsiųsti naudojant naują viešą nuorodą, kurioje bus nauja metrika, pvz., kiek bandytojų peržiūrėjo kvietimą ir pasirinko jį priimti. Kūrėjai taip pat galės pamatyti, kiek potencialių bandytojų neatitiko jų nustatytų kriterijų. Tuo tarpu vartotojai galės palikti atsiliepimą kūrėjui, kad suprastų, kodėl jie neprisijungė prie beta versijos dėl kitų priežasčių.