Trečiadienį „Amazon“ pristatė naujausią AI funkcijų ir produktų seriją, skirtą vartotojams, pristatydama DI apsipirkimo vadovus. Vadovai, kurie bus pristatyti rytoj, apims daugiau nei 100 produktų tipų Amazon.com ir padės konsoliduoti pagrindinę informaciją, kurią vartotojai linkę ištirti prieš pirkdami, taip pat pateiks patikimiausių šios kategorijos prekių ženklų sąrašą.
Mažmenininkas aiškina, kad naujosios funkcijos tikslas – pagreitinti laiką, per kurį klientas apsisprendžia, kuri prekė jam tinka, todėl apsipirkimas ir pirkimo procesas būtų lengvesnis.
Vadovuose dėmesys sutelkiamas ne tik į didesnius vartotojų pirkinius, pvz., naują televizorių, stovyklavimo palapinę, virtuvės prietaisą ar kilimėlį namams, bet ir daugiau kasdienių daiktų, tokių kaip šunų maistas, drėkintuvai, bėgimo bateliai, ausinės ir kt. , sakoma bendrovės pranešime. Be to, vadovai padės vartotojams susiaurinti pasirinkimo galimybes naršant patobulintą produktų rinkinį, pagrįstą jų poreikiais. Ši funkcija gali padėti pirkėjams internetu, priblokštiems dėl daugybės produktų, esančių virtualiose „Amazon“ lentynose.
Kiekviename vadove klientai pateikiami įžvalgomis ir mokomuoju turiniu apie produkto tipą, įskaitant tai, ką kiti sako apie produktą, gaunamą iš apžvalgų, taip pat naudojimo atvejai, pagrindinės funkcijos, populiarūs prekės ženklai, vartojama terminija ir kt.
Iš vadovų vartotojai taip pat galės pasiekti „Rufus“, neseniai paleistą „Amazon“ AI apsipirkimo asistentą ir pokalbių robotą.
Bendrovė pažymi, kad ji naudoja generatyvųjį dirbtinį intelektą, kad padidintų AI apsipirkimo vadovus visame savo produktų asortimente, naudodama didelius kalbų modelius (LLM), kurie padeda sužinoti, kokią informaciją reikia įtraukti į kiekvieną vadovą. Technologija, sukurta naudojant „Amazon Bedrock“, taip pat nuolat atnaujins ir atnaujins vadovą, kai viskas pasikeis.
Vadovai iš pradžių bus pasiekiami „Amazon Shopping“ programėlėje, skirtoje „iOS“ ir „Android“, JAV, nuo ketvirtadienio, spalio 10 d. Kai tik bus paskelbta, jie bus rodomi paieškos automatinio užbaigimo pasiūlymuose. Prieigą prie vadovų taip pat rasite „Amazon“ pagrindinio puslapio kortelėje „Keep Shopping For“, kurioje bus pateikti vadovai, susiję su naujausia naršymo veikla svetainėje.
Vartotojai taip pat gali apsilankyti populiariuose vadovuose tiesiogiai Amazon.com/AIShoppingGuides.
Per ateinančias savaites ir mėnesius mažmenininkas planuoja išplėsti daugiau nei 100 produktų tipų, tačiau nenurodė, ar jie bus pristatyti papildomomis kalbomis.
AI apsipirkimo vadovai yra viena iš augančių DI funkcijų, kurias „Amazon“ pristatė vartotojams, įskaitant ne tik AI pokalbių robotą „Rufus“, bet ir generatyvius AI patobulintos apžvalgos akcentus, dirbtinio intelekto technologiją tinkamų drabužių paieškai, vaizdinės paieškos funkcijas. , ir AI sugeneruota produkto informacija.