

„TikTok“ paverčia savarankiškai išleistą žurnalą milijono kopijų hitu
Štai veikia „TikTok“ grįžtamojo ryšio ciklas. (Jei dar neskaitėte Kyle'o Chayka filtrų pasaulis, tu norėsi po šios istorijos.)
2021 m., susipažinusi su Carlo Jungo teorijomis apie šešėlinį aš ir nustačiusi, kad jos padeda valdyti jos nerimą, Keila Shaheen paskelbė Šešėlių darbo žurnalas pasidalinti sąvokomis su kitais. Shaheen nėra licencijuota terapeutė, tačiau ji turi rinkodaros žinių ir, atrodo, ja pasinaudojo.
2023 m. Kohn Glay (TikTok as @girldadsos) pamatė žurnalo TikTok skelbimą ir jį nusipirko. Jis nuėjo į pasidalinti ja su savo pasekėjais, sukurdami visą seriją vaizdo įrašų apie tai, kol galiausiai pasiūlysite internetinius užsiėmimus, kurie padės kitiems. Tuo metu jis pardavė daugiau nei 40 000 knygos kopijų, už kurias gavo daugiau nei 150 000 USD komisinių. (Vidaus beisbolo pastaba: nors standartinis „Amazon“ filialo tarifas yra 3–4 proc. pardavimo, „TikTok“ parduotuvė leidžia mažmenininkams patiems nustatyti įkainius, kurie dažnai yra žymiai didesni. Shaheeno įmonė „Zenfulnote“ įtakojantiems asmenims siūlo 15 proc.)
Glay vaizdo įrašai išplito, todėl daugiau „TikTok“ vartotojų užsisakė žurnalą. Daugelis jų apie tai kūrė vaizdo įrašus, paskatindami auditoriją įsigyti knygą. Matote, kur tai vyksta. Plakite, nuplaukite, pakartokite per savaime besitęsiantį ciklą, kuriame paveiktieji tampa influenceriais, motyvuojami dvigubų paskatų – galimo interneto žvaigždžių ir didelių partnerių komisinių. TikTok yra kazino, ir tai yra laiko tarpsniai.
Šiandien Shaheen pardavė daugiau nei milijoną (!) kopijų Šešėlių darbo žurnalas, įsigijo agentą ir pasirašė svarbų susitarimą su Simon & Schuster, kuris apima du tolesnius titulus. Ne per daug nuskuręs „pasidaryk pats“ projektui, iš pradžių ji net neįvardijo savo vardo.
Shaheen pripažįsta psichikos sveikatos specialistų susirūpinimą dėl jos mokymosi stokos ir sako: „Žurnalas turi būti tiltas“, o ne terapijos pakaitalas, ir aš negaliu nepagalvoti, kad tai yra dviašmenis interneto kardas. demokratizuojantis poveikis kultūrai. Nuostabu, kad galime susisiekti su žmonėmis iš viso pasaulio ir turėti prieigą prie išteklių bei idėjų, su kuriomis kitu atveju nebūtume susidūrę, o viena iš pavojų, kai kiekvienas gali turėti platformą ir prisistatyti kaip autoritetas, yra kad bet kas gali turėti platformą ir prisistatyti kaip autoritetas. Būkite atsargūs lauke.





