TV Time, populiari TV ir filmų stebėjimo ir rekomendacijų programa, turinti daugiau nei 30 milijonų registruotų vartotojų, kelioms savaitėms dingo iš Apple App Store, todėl aistringiems programos gerbėjams kilo klausimų apie jos ateitį. Atsižvelgiant į tai, kad 2,5 milijono vartotojų kas mėnesį naudoja programą norėdami stebėti, ką žiūri, ir prisijungti prie socialinio tinklo, kuriame gali komentuoti atskiras serijas, balsuoti už mėgstamiausius personažus, skelbti vaizdus ir GIF ir susisiekti su kitais vartotojais, ji išnyko. neliko nepastebėtas.
Lapkričio 1 d. bendrovė X paskelbtu įrašu paskelbė žinojusi, kad programa buvo pašalinta iš „App Store“ ir „bendradarbiauja su Apple, kad ją kuo greičiau susigrąžintų“. Ji nepateikė jokios kitos informacijos apie tai, dėl ko programa galėjo būti ištraukta arba kaip greitai ji gali grįžti. Vartotojai nuolat atsako į šį įrašą tikėdamiesi atnaujinimo, bet, deja, „TV Time“ gerbėjams praėjo kelios savaitės be sprendimo.
„TechCrunch“ susisiekus su „TV Time“ ir „Apple“ dėl programos pašalinimo, programa buvo atkurta „App Store“.
„TV Time“ ilgą laiką valdė pramogų analizės platforma „Whip Media Group“, 2016 m. įsigijusi prancūzų startuolį, anksčiau žinomą kaip „TVShow Time“. Panašiai kaip ir kitos paslaugos, pvz., „Reelgood“ ar „JustWatch“, programa gali nukreipti vartotojus į vietą, kur galima transliuoti laidą ar filmą, ir pasiūlyti kitas serialas, kurios jums gali patikti, atsižvelgiant į jūsų žiūrėjimo veiklą.
Jos pašalinimo metu esami „iOS“ naudotojai vis dar galėjo pasiekti programą savo įrenginiuose, tačiau visiems, bandantiems įdiegti „TV Time“ naujame „iPhone“ ar „iPad“, būtų nepasisekę. Be to, „App Store“ pašalinimas reiškė, kad „TV Time“ nebegalėjo atnaujinti savo programos dabartinei vartotojų bazei.
„TechCrunch“ susisiekė su įmone, kad išsiaiškintų, kodėl programa buvo ištraukta.
Anot „Whip Media“ rinkodaros vadovo Jerry Inmano, ginčas su „Apple“ buvo susijęs su netinkamu įprastinio skundo dėl intelektinės nuosavybės (IP) tvarkymu. „TV Time“ naudotojai į programą įkėlė TV ir filmų viršelių, todėl bendrovė pareiškė pretenzijas į programos autorių teises ir paskelbė panaikinimo pranešimą pagal Skaitmeninio tūkstantmečio autorių teisių įstatymą (DMCA). Nors „TV Time“ laikosi DMCA, ji paprašė skundo pareiškėjo pateikti nuosavybės įrodymą (pvz., autorių teisių registraciją), ko jis negalėjo padaryti. Nepaisant įrodymų trūkumo, „TV Time“ teigia, kad vis tiek pašalino vaizdus iš „TV Time“ platformos ir jos metaduomenų platformos „TheTVDB“.
Tačiau skundo pareiškėjas taip pat reikalavo finansinio atsiskaitymo, kuris neatitinka DMCA, todėl „Whip Media“ nesutiko mokėti, tvirtina Inmanas.
„Nepaisant to, kad „Whip Media“ laikėsi DMCA ir tai paaiškino „Apple“, skundo pateikėjas pranešė „Apple“, kad jo pretenzija „neišspręsta“, o „Apple“ nusprendė pašalinti TV laiką iš „App Store“, – sako jis. Nuo to laiko bendrovė išsprendė klausimą su skundo pateikėju. Rašymo metu „TV Time“ programa buvo grįžtama į „App Store“.
Tačiau Inmanas perspėja, kad tai dar vienas atvejis, kai „Apple“ turėjo per daug galios įmonių, veikiančių savo „App Store“ platformoje, atžvilgiu.
„Apple turi didelę galią programų kūrėjų atžvilgiu, kontroliuodama prieigą prie didžiulės rinkos, ir šiuo atveju atrodo, kad ji ėmėsi skundo nereikalaudama tvirtų įrodymų iš skundo pateikėjo“, – „TechCrunch“ dalijosi Inmanas.
„Apple“ buvo paprašyta pakomentuoti ir neatsakė.
Nors „App Store“ trūko TV laiko, gerbėjai galėjo naudoti programą „Android“ ir žiniatinklyje adresu app.tvtime.com.