Dar 2019 m. „Canva“, nepaprastai sėkmingas dizaino įrankis, pristatė tai, ką įmonė vadino įmonės produktu, tačiau iš tikrųjų jis buvo labiau orientuotas į komandas, o ne į tikrus įmonės reikalavimus. Ketvirtadienį bendrovė tai pakeitė, paskelbdama naują įmonės versiją, kuri tikrai pritaikyta didesnių organizacijų poreikiams.
Tai apima funkcijas, kurių tikitės iš tokio tipo produkto, įskaitant vienkartinį prisijungimą, patobulintus saugos pasiūlymus ir įrankius, skirtus valdyti didesnes vartotojų grupes, kurių tikėtųsi IT. Ji taip pat siūlo centralizuotą prekės ženklo valdymą ir specialią pagalbą.
Cam Adams, vienas iš bendrovės įkūrėjų ir CPO, teigia, kad 2019 m. jie norėjo pereiti nuo daugiausia pavienių vartotojų palaikymo prie paramos mažoms komandoms nuo penkių iki 100 vartotojų. Per kelerius metus jie pradėjo matyti daug didesnių organizacijų, naudojančių „Canva“, ir pripažino, kad joms reikia produkto, labiau pritaikyto šių didesnių įmonių reikalavimams.
„Dabar turime grupes, kuriose yra iki 5 000 žmonių, naudojančių „Canva“ įmonėje, todėl atsirado naujo tipo „Canva“ įmonės produktas, kurį turėjome išsiųsti, kad patenkintume tų didesnių grupių poreikius. Ir tai mes iš tikrųjų padarėme su „Canva Enterprise“, – sakė Adamsas „TechCrunch“.
Ši versija bando išspręsti tris konkrečias problemas, kurias „Canva“ pastebėjo perkeldama į didesnes organizacijas.
Pradedantiesiems dizainas nebeapsiriboja viena grupe. Ji apima kelis departamentus ir pramonės šakas. Antra, yra daugybė dirbtinio intelekto įrankių, o Adamsas teigia, kad CIO vis labiau nerimauja dėl „AI įrankių šliaužimo“. Ir galiausiai yra darbo eigos komponentas. Kadangi projektavimo procese dalyvauja vis daugiau skyrių ir AI tampa vis ryškesni, jam reikalingas įrankis, galintis valdyti ne tik pagrindinį naudotojų valdymą, bet ir perkelti darbus įvairiose srityse.
„Mes nebegalvojame tik apie kiekvieno žmogaus įgalinimą. Mes tikrai galvojame apie antrąjį „Canva“ dešimtmetį, skirtą kiekvienai organizacijai suteikti daugiau galių. O kai galvojame apie įmones, mes iš tikrųjų siekiame visą tą susiskaidymą sujungti į vieną platformą“, – sakė jis.
Ankstesnė produkto versija tampa tinkamu komandos produktu ir kainuos 100 USD už vietą per metus, o mažiausiai trys žmonės. Įmonės kainos prasideda nuo 300 USD už vietą per metus, tačiau galimos sutartos nuolaidos.
Australijos įmonė buvo įkurta 2012 m. ir surinko daugiau nei 560 mln. Jį kas mėnesį naudoja daugiau nei 180 milijonų vartotojų visame pasaulyje.