„Bluesky“, socialinis tinklas ir X konkurentas, gavo naudos iš Elonui Muskui priklausančios programėlės, anksčiau žinomos kaip „Twitter“, bangos. Šiandien „Bluesky“ pasiekė svarbų etapą: jos vartotojų skaičius viršijo 20 mln. Be to, nauji duomenys rodo, kad spartus programos augimas sumažina atotrūkį nuo kito žinomo X konkurento „Instagram Threads“ pagal tokius rodiklius kaip kasdieniai aktyvūs naudotojai ir apsilankymai svetainėje.
„Bluesky“ vartotojų bazė vis dar yra daug mažesnė nei „Threads“, kuri neseniai pranešė apie 275 milijonus aktyvių vartotojų per mėnesį. Tačiau jei dabartinis „Bluesky“ augimo tempas išliks, jis laikui bėgant gali pasivyti „Threads“, mano rinkos žvalgybos įmonė „Smahedweb“.
Jo duomenys rodo, kad prieš JAV rinkimus Threads turėjo penkis kartus daugiau aktyvių kasdienių vartotojų nei Bluesky, tačiau lapkričio 15 d. jos pranašumas prieš Bluesky sumažėjo iki 1,5 karto. Vis dėlto Muskui priklausanti programa X išlieka dominuojanti, o kasdienis aktyvių vartotojų skaičius yra daugiau nei 10 kartų didesnis nei šiuo metu „Bluesky“.
Įmonės duomenys taip pat rodo, kad „Bluesky“ aplenkė „Threads“ pagal kasdienius apsilankymus svetainėse tiek JAV, tiek JK, o tai rodo didelį potencialių naujų vartotojų susidomėjimą. Pasauliniu mastu kasdienių apsilankymų svetainėse „Bluesky“ skaičius dar nepralenkė gijų, tačiau nuo lapkričio vidurio jis labai priartėjo.
„Bluesky“ mobiliosios programėlės priėmimas taip pat auga, praneša „Smahedweb“. Po rinkimų ir iki lapkričio 15 d., „Bluesky“ programos naudojimas JAV išaugo 519%, palyginti su pirmaisiais 10 metų mėnesių. JK taip pat išaugo šuolis – naudojimas išaugo 352%.
Pasauliniu mastu (Android įrenginiuose) „Bluesky“ programos naudojimas išaugo daugiau nei 360%, palyginti su tuo, kas buvo pirmąjį metų pusmetį, pranešė įmonė. Čia atrodo kitaip, nes Brazilijos naudotojų antplūdis tuo metu, kai Brazilijoje buvo uždraustas X, privertė „Bluesky“ kasdienius aktyvius „Android“ naudotojus laikinai išaugti. (Kai Brazilijos draudimas buvo panaikintas, kai kurie galėjo grįžti prie X, rodo duomenys.)
Atsižvelgiant į tai, kad „Bluesky“ duris visuomenei atvėrė tik vasario mėnesį po ilgesnio tik kvietimo laikotarpio, jo augimas buvo puikus. „Bluesky“ daugiau nei dvigubai padidino savo vartotojų bazę nuo rugsėjo, kai tinkle buvo daugiau nei 9 milijonai vartotojų. Netrukus po JAV prezidento rinkimų programėlė pradėjo pritraukti maždaug 100 000 vartotojų per dieną, tačiau šis tempas netrukus išaugo, nes bendrovė lapkričio 12 d. paskelbė, kad pridėta milijonas vartotojų per pastarąją savaitę.
Nors Elono Musko panaudojimas X kampanijoje už išrinktąjį prezidentą Donaldą Trumpą neabejotinai skatina kai kuriuos pasitraukimus, kiti „Bluesky“ naujokai galėjo nuspręsti palikti X dėl kitų pakeitimų, pvz., sprendimo pakeisti blokavimo funkcijos veikimą arba naują politiką. leidžia parduoti vartotojo duomenis dirbtinio intelekto įmonėms mokymo tikslais.