Remiantis „Financial Times“ pranešimu, Indijos „Adani Group“ planuoja pereiti prie elektroninės prekybos ir skaitmeninių mokėjimų, nes konglomeratas siekia diversifikuoti savo portfelį ir konkuruoti su Mukesh Ambani „Reliance“, „Amazon“ ir „Walmart“ „Flipkart“ ir „PhonePe“.
Energijos ir infrastruktūros milžinas „Adani Group“ svarsto galimybę pateikti paraišką dėl licencijos veikti Indijos vieningoje mokėjimų sąsajoje – viešajame skaitmeninių mokėjimų tinkle, kuris tapo populiariausiu indų internetinių sandorių būdu, sakoma pranešime. „Adani Group“, tarp trijų didžiausių Indijos konglomeratų, taip pat užbaigia planus dėl bendro prekės ženklo kredito kortelės su bankais, priduriama pranešime.
Tai ne pirmas kartas, kai „Adani Group“ domisi skaitmeniniais pasiūlymais. 2022 m. įmonė pristatė Adani One – vartotojų programėlę, per kurią parduoda kelionių bilietus. Indijos grupės vadovas Gautamas Adani taip pat neseniai užsiminė apie „būsimą bendradarbiavimą“ su „Uber“, kai neseniai Indijoje lankėsi „Uber“ generalinis direktorius Dara Khosrowshahi.
„Adani Group“ planuoja siūlyti apsipirkti internetu per vyriausybės remiamą „Open Network for Digital Commerce“ (ONDC) platformą, „TechCrunch“ sakė vienas su šiuo klausimu susipažinęs asmuo.
Planuojamos elektroninės prekybos ir mobiliųjų mokėjimų paslaugos būtų pasiekiamos per Adani One, teigia FT, kuri taip pat pranešė, kad Adani Group iš pradžių sieks parduoti savo naujus produktus esamai klientų bazei, kurią sudaro šimtai milijonų vartotojų.
Vartotojų spaudimas įvyko po audringų Adani metų, kai JAV skolintų vertybinių popierių pardavėjas „Hindenburg Research“ pateikė kaltinimų manipuliavimu rinka ir sukčiavimu, dėl kurio jo kotiruojamos akcijos buvo nuvertintos 150 mlrd. Adani neigė padaręs bet kokius nusikaltimus.