Harriso knygos juda, Hugo naikina apgaulingus balsus, NK Jemisin apie išlikimo literatūrą ir kt.
Kamala Harris knygų pardavimas sparčiai auga
60 000% padidėjo knygų pardavimas reiškia (bent jau) du dalykai yra teisingi: didžiulis susidomėjimo antplūdis ir žemas atskaitos taškas. Jei Harrisas parduotų 1000 egzempliorių per savaitę, tarkime, prieš Bidenui iškritus ir jai tapus numanoma kandidate, 600 kartų padidėjimas (60 000%) reikštų 600 000 vienetų pardavimą per savaitę. Ketinu išdrįsti ir spėti, kad ji ne tokia kaina, kokia ji parduoda – tikriausiai daugiau kaip 100–200 kopijų per savaitę prieš pakilimą. (Atminkite, kad dauguma knygų neparduoda tiek daug kopijų, ypač tų, kurios jau kurį laiką išleistos).
Kažkas bandė apgaulingai balsuoti Hugo apdovanojime, bet jam buvo labai blogai
„Hugos“ turėjo nemažai problemų, tačiau paskutinis galvos skausmas nėra jų kaltė. Pastebėję keistus balsavimo modelius, Hugos nusprendė išmesti daugiau nei 300 balsų už vieną autorių. Modeliai? Tokių dalykų, kurių mano vaikai nesitikėjo išsisukti: „Tai buvo rinkėjai, kurių pavardės beveik identiškos, tik viena raidė pakeista ir išdėstyta abėcėlės tvarka, o kai kurių vardai buvo „iš eilės einančių skaičių vertimai“. Autorius, už kurį balsuojama, nebuvo diskvalifikuotas, nes nėra įrodymų, kad jie dalyvavo. Man tai skamba teisingai, nebent autoriaus vardas yra Cheater McFraudFace, o tai yra sudėtingumo lygis, su kuriuo čia susiduriame.
Mums dabar labiau nei bet kada reikia spekuliacinės fantastikos
NK Jemisino įžanga į būsimą pakartotinį Jeffo Vandermeerio „Southern Reach“ trilogijos leidimą Mane užklupo eilutė, kuri ateina po to, kai Jemisinas prisipažino tapęs „vėlų pavargusiu skaitytoju“. Užuot pabėgusi nuo tam tikrų skaitymo rūšių, ji pajunta, kad ieško kažko kito: „Aš pati ieškojau entropijos ir išgyvenimo filosofijos, tai yra, grožinės literatūros, kurioje kalbama apie daugialypį nykimą ir psichologiją, reikalingą jam išgyventi. “ Tai ne pabėgimo, o išlikimo – išgyvenimo, o ne triumfo istorijos. Įtikinama idėja.
Ir mano dienos pasirinkimas iš pačios „Book Riot“ serijos:
Iš sąrašo:
„One last heist“ yra puikus paslapties ir trilerio žanro tropas dėl daugelio priežasčių, pradedant tuo, kad statymai jau yra įmontuoti į prielaidą: viskas priklauso nuo šio paskutinio įvykio. Dabar kodėl, dalyvaujanti įgula, vagystės specifika, aplinka ir laikotarpis palieka daug erdvės autoriams mąstyti už langelio tiek, kiek nori. Galima sutelkti dėmesį į siužetą ir greitą veiksmą, giliau pasinerti į veikėjo gyvenimus, kad išsiaiškintumėte, dėl ko jiems reikia padaryti šį vieną paskutinį nusikaltimą – arba gerai derinti abu.