„Jeep“ nori sugrįžti į didybę, kad ICE liktų pagrindiniam klientui, naujajam „Cherokee“ ir imtųsi elektromobilių.
Prieš 1 valandą
- „Jeep“ pristatys naują ICE varomą vidutinio dydžio visureigį, kuris greičiausiai sugrąžins Cherokee pavadinimą.
- Naujasis automobilių gamintojo elektromobilių asortimentas skirtas pritraukti naujų klientų į prekės ženklą.
- Generalinis direktorius sako, kad automobilių gamintojas siekia 2027 m. padengti 85 procentus rinkos.
Pristatęs naują tik elektra varomų modelių asortimentą, „Jeep“ sutelkia dėmesį į vieną dalyką: pavogti pardavimus iš Tesla. Tačiau tuo pat metu bendrovė nenori atstumti savo esamų klientų ir bent jau artimiausioje ateityje ir toliau siūlys skirtingus jėgos agregatus, skirtus įvairiems klientų ratams.
„Jeep“ prarado didelę dalį savo pagrindinių pirkėjų, nepaisydamas vidutinio dydžio segmento, kuriame kadaise buvo stiprus. Patronuojanti įmonė Stellantis Tikimasi, kad birželio 13 d., investuotojų dienoje, pristatys savo Jeep strategiją, tačiau akivaizdu yra vienas dalykas: tokių modelių kaip Cherokee ir Renegatas smarkiai paveikė pardavimus.
Skaityti: Jeep Mulls ICE Wagoneer S ir Recon mažėjant pardavimams
2018 m. prekės ženklo vidaus pardavimas pasiekė net 973 227 vienetus, tais metais buvo parduota daugiau čerokių, nei visas prekės ženklas sugebėjo 2009 m. Perkeliama į 2023 m. parduota.
Elektromobilių naudojimas yra vienas iš būdų, kaip „Jeep“ planuoja padidinti šiuos skaičius. Neseniai pristatytas „Wagoneer S“ salonus pasieks rudenį, o vėliau – „Wrangler“ įkvėptas modelis Recon EV. Antonio Filosa, neseniai paskirtas „Jeep“ generalinis direktorius, mano, kad naujasis EV duetas galės privilioti naują „Jeep“ prekės ženklo auditoriją. Kalbėdamas su Automobilių naujienosJis teigė, kad 75 procentai žmonių, įsigijusių savo Wrangler 4xe įkraunamą hibridą, yra iš kitų prekių ženklų. „Jeep“ elektromobiliams jis tikisi, kad šie skaičiai sieks net 100 procentų. „Prekės ženklai, į kuriuos orientuojamės, daugiausia yra „Tesla“, bet yra ir daug kitų“, – sakė Filosa.
Tačiau vien elektromobilių nepakaks, jei „Jeep“ nori pasiekti užsibrėžtą tikslą – pasiekti milijoną JAV pardavimų. Vis dar yra nepakankamai aptarnaujamo vidutinio dydžio segmento klausimas. Nors „Wagoneer S“ ir „Recon“ patenka į šią kategoriją, „Jeep“ klientų patrauklumo trūkumas reiškia, kad degimo varikliu varomas „Cherokee“ atgaivinimas yra labai svarbus.
Matyti: „Jeep“ susivoks, 2025 m. pristatys naują „Cherokee“.
Filosa pasakė Džipas 2025 m. gaus pagrindinį vidutinio dydžio variantą, varomą vidaus degimo varikliu. Nors jo vardas nebūtų sužavėtas, analitikai yra gana įsitikinę čerokių ženklelis grįš. Tikėtina, kad jis bus pastatytas ant SLTA Large platformos, o tai reiškia, kad EV versija gali būti pasiūlyta vėliau.
Vidutinio dydžio automobilių segmentui pasirodžius trims ar daugiau naujų modelių, „Jeep“ gali pradėti dominuoti vidutinio dydžio visureigiuose. „Mes praradome daug rinkos aprėpties, bet norime susigrąžinti rinkos aprėptį per ateinančius trejus metus, nuo labai mažos 45 procentų rinkos aprėpties iki labai perspektyvių 85 procentų rinkos aprėpties 2027 m.“, – sakė Filosa. „Kaip tai padaryti? Tikrai daug produktų pristatyta.