- „Subaru Forester“ pardavimai išaugo 51 proc., palyginti su 2023 m. pirmuoju pusmečiu.
- „Forester“ parduodamas pakankamai gerai, kad panaikintų WRX kraterius.
Subaru turi įdomų asortimentą su keliomis unikaliomis transporto priemonėmis. Kai kurie iš jų parduodami gerai, kiti ne, ir mes esame čia, kad jį sugriauti. „Outback“, „Crosstrek“ ir, stebėtinai, „Forester“ daugiausia yra prekės ženklo atstovas. Kita vertus, prekės ženklo veikimo modeliams sunku. Tai gali būti lengvabūdiška.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
Pirma, sutelkime dėmesį į teigiamus dalykus. Užmiestis ir toliau yra vienas geriausiai parduodamų „Subarus“ su 81 703 parduotais šiais metais. Tai 0,4 proc. daugiau nei per metus, o birželį automobilių gamintojas perkėlė 16 853 iš jų. Vienintelis automobilis, parduotas beveik taip pat, buvo Crosstrek, kurio birželį parduota 15 132, o šiemet – 79 500, ty 4,4 proc. daugiau nei per pirmuosius šešis 2023 m. mėnesius.
Skaityti: Greičiausiai ir lėčiausiai parduodami automobilių ženklai JAV
Kas atrodo šokiruojanti atsižvelgiant į pradinę reakciją į jį yra tai, kad miškininkas parduoda kaip karštus pyragus. „Subaru“ šiemet jų perkėlė 92 849. Tai tiesa, jis pirmauja visame prekės ženkle ir yra 51,4 proc. daugiau, palyginti su 2023 m. I pusmečiu. Deja, „Subaru“ atveju vienintelis kitas modelis, kurio pardavimai išaugo, yra „Solterra“ su 5 385 modeliais, parduota daugiau nei 2 972 per pirmuosius šešis mėnesius. 2023 m.
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
Dabar apie minusus, o berniuk, yra keletas. „Ascent“ yra geriausias iš blogiausių ir sumažėjo 15,7 proc. Trijų eilių visureigių rinka šiuo metu nėra visiškai šalta, todėl kažką reikia patobulinti. Be to, BRZ ir WRX nukrito nuo patarlių uolos. Pirmoji sumažėjo 43,7 proc. Šiais metais parduota tik 1 414 vnt. – tai yra pats blogiausias „Subaru“ asortimento rodiklis.
BRAUKTI
WRX sumažėjo 39,5 procento per metus. Dabartinė karta pasirodė 2022 m. Ji neturėtų greitai išnykti, bet, deja, mes čia.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });