Inžinierių firma pasiūlys Evo su Affalterbach paketu, kuris padidina galią nuo 444 AG iki 493 AG
prieš 7 valandas
- Šis automobilis pirkėjams atsipirks stulbinančiais 714 000 eurų (~ 767 000 USD) neatskaičius mokesčių.
- Kiekvienas automobilis pradeda gyvuoti kaip originalus 190E, tačiau nuo donoro automobilio beveik nieko nėra saugoma.
- Šešių stūmoklių priekiniai ir keturių stūmoklių stabdžiai yra standartiniai, o anglies keramikos diskai yra papildomas pasirinkimas.
HWA inžinerijos ekspertai pristatė ilgai lauktą ir modernizuotą ikoninio modelio versiją Mercedes-Benz 190E 2,5-16 Evo II. Šis restomodas, žinomas tiesiog kaip Evo, praėjusių metų pabaigoje buvo peržiūrėtas su daugybe atvaizdų ir pirmuoju pavyzdžiu. bus parduodamas aukcione liepos pabaigoje.
Kiekvienas iš 100 gamybos linijos pavyzdžių bus originalus Mercedes 190E apvalkalas. Tačiau buvo pakeista visa priekinė konstrukcija, taip pat beveik galinė dalis, pagaminta iš plieno ir aliuminio derinio. Tada HWA automobilio išorę išmaudė pagal užsakymą pagamintomis anglies pluošto kėbulo plokštėmis, imituojančiomis originalaus 190 E 2.5-16 Evo II formą.
Skaityti: HWA 776 000 USD kainuojantis „Mercedes 190E EVO II Restomod“ yra gryna 80-ųjų fantazija
Originalus automobilis buvo varomas 2,6 litro atmosferiniu keturių cilindrų. Užuot naudojęs šį variklį ir jį atnaujinęs, HWA nusprendė naudoti 3,0 litrų V6 su dviem turbokompresoriais iš Mercedes-Benz arklidės. Jame sumontuota sauso karterio tepimo sistema, o variklis sureguliuotas taip, kad išvystytų 444 AG ir 405 lb-ft (549 Nm) pagal standartinę specifikaciją arba 493 AG ir 405 svarų pėdų (549 Nm) su pasirenkamu Affalterbach paketu. Šis variklis sėdi už priekinės ašies ir prisideda prie tobulo automobilio svorio paskirstymo santykiu 50:50.
Su varikliu sujungta šešių greičių mechaninė transmisija, varanti galinius ratus. Standartinis modelis pasiekia 168 mylių per valandą (270 km/h), o Affalterbach paketas padidina iki 185 mylių per valandą (298 km/h).
Platus darbas taip pat buvo atlikta automobilio pakaba. Dvigubos svirtys yra visuose keturiuose kampuose, kaip ir KW amortizatorių rinkinys, kurį galima reguliuoti rankiniu būdu. Sudėtingesni elektroniniu būdu reguliuojami KW amortizatoriai buvo skirti versijoms su našumo paketu. HWA taip pat sumontavo didelius 380 mm (15 colių) diskus priekyje su šešių stūmoklių apkabomis ir 360 mm (14,1 colio) diskus gale su keturių stūmoklių apkabomis. Anglies keramika yra neprivalomas atnaujinimas.
Išskleistos automobilio arkos, drąsus priekinis skirstytuvas ir aukštai iškilęs galinis sparnas atrodo labai šauniai ir taip pat atlieka aerodinamines funkcijas, o HWA siekia didžiausią 80 kg (176 svarų) prispaudžiamąją jėgą esant 125 mylių per valandą (201 km/h) greičiui. Galbūt tai neatrodo daug, bet geriau nei nieko.
HWA dar nepaskelbė automobilio interjero vaizdų, tačiau jame bus skaitmeninis prietaisų skydelis, atkartojantis originalaus automobilio matuoklius. Jame taip pat bus standartinės „Recaro“ sėdynės ir bus galima integruoti išmanųjį telefoną.
Kaip minėta, pagaminama vos 100 vienetų, o maždaug 75 % jų jau parduota, o kainos prasideda nuo 714 000 eurų (~ 767 000 USD) neatskaičius mokesčių.