- „Renault“ sukūrė visiškai elektrinę savo klasikinio aštuntojo dešimtmečio 17 kupė versiją.
- Ant anglies pluošto važiuoklės pagamintas kupė turi naują jėgos agregatą ir pritaikytą kėbulą.
- Sukurtas kartu su Ora Ito, R17 pasaulinė premjera įvyks spalio mėn. Paryžiaus automobilių parodoje.
Jei mažos dirbtuvės ir garažai gali puikiai atkurti ir modifikuoti klasiką, „Renault“ pasiryžo įrodyti, kad stambus originalios įrangos gamintojas gali padaryti tą patį, sukurdamas visiškai elektrinę 1970-ųjų kupė „Renault 17“ versiją.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
Siekdama 17 modelio dizainą pritaikyti šiuolaikiniam pasauliui, „Renault“ bendradarbiavo su prancūzų dizaineriu Ora Ito. Nors automobilio proporcijos panašios į originalų kupė, buvo pakeistas visas kėbulas. Jis puikiai dera naujas su senu ir, nors tai būtų tinkamas ir unikalus esamos Renault šeimos papildymas, deja, jis nepradėtas gaminti.
Skaitykite: Paryžiuje debiutuos naujoji „Dacia“ ir „Renault 4“, prie kurių prisijungs „Alpine Concept“.
Kupė kėbulo apdaila yra „Galactic Brown“, puikiai tinkanti maždaug aštuntojo dešimtmečio klasikos modeliui. Dingo keturi originalūs apskriti priekiniai žibintai, o jų vietoje sėdi ploni šviesos diodai su subtiliu geltonu atspalviu. Perėjimas prie elektrinio varymo taip pat leido „Renault“ ir „Ito“ atsisakyti tradicinių priekinių grotelių, o vietoj jų pasirinkti mažas plokščias skydelis.
langas._taboola = langas._taboola || (); _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || (); _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
Mums ypač patinka ploni R17 A statramsčiai ir maži šoniniai veidrodėliai, kurie abu atspindi originalų modelį, kuris įkvėpė šį unikalų variantą. Ratai taip pat yra įspūdingi, kaip ir žaliuzės tiesiai už šoninių langų.
Interjeras yra meno kūrinys. Dviejų stipinų vairas plokščiu viršumi ir plokščiu dugnu, apvilktas audiniu, iškart išsiskiria. Taip pat yra medinė apdaila skersai brūkšnio ir, kaip ir originaliame Renault 17, keturi gerai matomi matuokliai priešais vairuotoją. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad šie skaitmeniniai matuokliai dabar yra kvadratiniai ir kiekvienas turi mažą ekraną su raudona grafika. Didesnis ekranas naudojamas kaip informacijos ir pramogų ekranas. Tada „Renault“ sėdynes apvyniojo rudos odos ir balto audinio deriniu.
Joks restomodas nebūtų baigtas be rimtų mechaninių pakeitimų. Priekinius ratus varantis 1,6 litro keturių cilindrų variklis pakeistas 270 AG elektriniu varikliu, varončiu galinius ratus. Automobilis taip pat pagamintas iš lengvos anglies pluošto važiuoklės ir sveria 1 400 kg (3 086 svarus).
„Norėjau perteikti „Renault 17“ antroje odoje, pademonstruodamas dizainą ir suteikdamas jam šiuolaikiškesnį srauto, dinamikos ir racionalumo vaizdą, pasitelkdamas savo požiūrį į dizainą ir savo parašą: paprastumą“, – apibūdindama modelį sakė Ora Ito. automobilis. „Norėjau supaprastinti sudėtingesnius aspektus.
Šiemet „Renault“ planuoja pristatyti automobilį keliuose renginiuose, įskaitant kitą mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });