• „Nissan“ „Sentra“ ir „Versa“ pardavimai per pirmąjį 2024 m. pusmetį išaugo daugiau nei 50 proc.
  • „Nissan Z“ pardavimai taip pat išaugo – 51 proc.
  • Tačiau visi kiti modeliai, tokie kaip „Leaf“, „Murano“ ir „Armada“, sumažėjo dviženkliu skaičiumi.

Vis dar karaliauja krosoveriai ir visureigiai, tačiau tradicinis trijų dėžių keturių durų sedano kėbulas rodo gyvybės ženklus. „Hyundai“ sutelkė dėmesį į „Sonata“ ir „Elantra“ gamybos didinimą Volvo S60 pardavimas gegužę išaugo 281,3 %, nors net ir šis našumas negalėjo išgelbėti jo nuo nukritimo. Netgi Fordo Generalinis direktorius užsiminė, kad jie gali grįžti į segmentą, nors ir su elektros pasiūlymu.

Dabar naujausi modeliai, siūlantys panašią į Lazarus pardavimų skaičių, yra „Nissan Versa“ ir „Sentra“. „Sentra“, vienas iš pagrindinių Nissan serijos, užfiksavo 55 procentų pardavimų padidėjimą nuo 2023 iki 2024 m., o Versa pasirodė dar geriau – užfiksavo 61,7 procento padidėjimą.

Skaityti: „Nissan“ nori, kad pardavėjai parduotų automobilius nuostolingai, iki 15 % pigiau nei nurodyta sąskaita

  „Nissan Sentra“ žudo, nes pardavimai auga 55%, Z taip pat 51%.


Ar tai gali būti dėl „Nissan“ pastangų padidinti pardavimus siūlant automobilius, kurių vidutinė kaina mažesnė? Gegužės mėn. ataskaitoje teigiama „Nissan“ pardavėjai galėtų reklamuoti beveik kiekvieną automobilį iki 10 procentų mažesnė už sąskaitą faktūrą.

Tuo tarpu galbūt tai rodo aušinimą EV rinkos, o gal ir gaminių pasiūlos amžiaus, birželį „Nissan Leaf“ pardavimai sumažėjo 27,6 proc. Tačiau, kol „Leaf“ galbūt ruošiasi išeiti į pensiją, modernesnis „Nissan“ BEV pasiūlymas – visureigis „Ariya“ – per pirmuosius šešis metų mėnesius išaugo 79,9 proc., palyginti su 2023 m.

Kitame našumo spektro gale, bet panašiai pardavimų atžvilgiu, Neseniai buvo sunaikinti Nissan GT-R rinkos dalis susitraukė 30,4 proc. Tačiau Z sportiniam automobiliui pavyko įspūdingai – 50,8 proc.

Tuo tarpu senstantis trečios kartos „Murano“, panašu, pirkėjų nemėgsta – iki šiol pardavimai šiemet sumažėjo 56,9 proc. Pranešama, kad „Armada“ visureigis, kurį pardavėjai reklamuoja 15 procentų mažesnėmis vertėmis nei sąskaitoje faktūroje, buvo 33 procentais mažiau nei pernai.