• Toyota sukūrė puošnią sėdynę, kuri žada treniruotis sėdint.
  • Sėdynė veikia priversdama jūsų raumenis nuolat įsitempti ir atsipalaiduoti.

The Toyota Tacoma TRD Pro turi puošnias IsoDynamic našumo sėdynes, kurias galima reguliuoti rankiniu siurbliu, tačiau jos blyškios, palyginti su nauja sėdyne, kuri kuriama. Taigi kuo jis toks ypatingas? Pažadas mankštintis tik sėdint.

Nors tai yra kiekvienos sofos bulvės svajonė, Toyota sako, kad jų specialiai sukurta sėdynė turi tris atraminius stulpus. Vienas iš stulpų yra trumpesnis nei kiti du, todėl naudojant visa sėdynė šiek tiek pakrypsta. Jei tai nebuvo pakankamai keista, „trys atramos sukasi, nuolat keisdamos pakreipimo kryptį 360 laipsnių“.

Daugiau: 2024 m. „Toyota Tacoma TRD Pro“ yra su rankiniu siurbliu, leidžiančiu reguliuoti apgaulingas sėdynes

„Toyota“ teigia, kad pasvirimas yra „vos juntamas“ ir užtrunka daugiau nei minutę, kol sėdynė užbaigia ciklą. Nors tai neatrodo per daug įdomiai, automobilių gamintojas paaiškino: „Kadangi žmonės turi įgimtus„ laikysenos refleksus “, kurie nesąmoningai palaiko kūno laikyseną, dubuo juda natūraliai, o galva nejuda. Iš esmės jūsų raumenys nuolat įsitempia ir atsipalaiduoja, net jei sėdite.

„Toyota“ teigė, kad šis procesas yra panašus į balansinio kamuolio naudojimą pagrindinėms treniruotėms, tačiau jums nereikia dirbti sunkaus darbo. Tačiau bendrovė teigė, kad po 20 minučių sėdėjimo greičiausiai jausitės „šiek tiek pavargę“. Nors dauguma žmonių norėtų jaustis patogiai, automobilių gamintojas teigia, kad nuovargis yra „ženklas, kad naudojate raumenis, į kuriuos paprastai nekreipiate daug dėmesio“, ir tai yra „labai svarbu“.

Konkrečiai kalbama, kad sėdynė įtraukia „vidinius raumenis ne tik dubens srityje, bet ir visame kūne“. Tai žada „padidinti raumenų koordinaciją“ ir suteikti jums treniruotę be „sunkių treniruočių“.

Be to, kadangi sėdynė visada juda, sunku išlikti fiksuotoje padėtyje. Bendrovė teigia, kad tai gali padėti sumažinti nugaros skausmą.