- Naujoje „Wall Street Journal“ ataskaitoje buvo analizuojami avarijų duomenys kartu su redaguotais federaliniais dokumentais ir policijos įrašais, susijusiais su „Tesla“ autopilotu.
- Buvo atsižvelgta į daugiau nei 200 su autopilotu susijusių nelaimingų atsitikimų detalių ir buvo atrasti nauji modeliai.
- Pranešime rašoma, kad avarijų metu „Tesla“ autopilotas kovojo su kliūčių išvengimu, o automobiliai taip pat nulėkė nuo kelio.
Naujas tyrimas atskleidžia daugybę incidentų, susijusių su „Tesla“ prieštaringai pavadintu „Autopilotu“. Ataskaita apima daugiau nei 200 praneštų „Tesla-Autopilot“ avarijų, naudojant duomenis, gautus iš policijos ataskaitų ir „labai redaguotų“ federalinių dokumentų.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
Ji nustato, kad tokiose situacijose Tesla Autopilotas kovojo su kliūtimis ir rodo, kad sistema taip pat parodė atvejus, kai automobiliai gali nukrypti nuo kelio, kai įjungtas Autopilotas.
Tyrimas, kurį „Wall Street Journal“. atliktas, taip pat teigia, kad informacija apie kai kurias avarijas buvo paslėpta nuo visuomenės. Jame teigiama, kad tiek Tesla, tiek NHTSA paslėpė svarbią informaciją, įskaitant konkrečią informaciją apie praneštas avarijas. Tai apima tokius aspektus kaip „avarijos pasakojimas“, taip pat įvykių data.
„Tesla“ gina jų veiksmus, pažymėdama šiuos duomenis kaip konfidencialią verslo informaciją, o NHTSA nurodo savo pareigą apsaugoti asmens privatumą pagal federalinius įstatymus.
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
Skaityti: JAV reguliavimo institucijos reikalauja atsakymų apie „Tesla Autopilot“ atšaukimą
Nors „Tesla“ kontroliuoja prieigą prie avarijų duomenų, bendrovė teigia, kad dalijasi informacija, kai to reikalauja policija arba per ieškinius. Automobilių savininkai taip pat gali atsisiųsti duomenis peržiūrėti. Tačiau WSJ ataskaitoje daroma išvada, kad norint gauti išsamią informaciją apie tai, ką kameros įrašo ir kaip jos apdoroja tuos vaizdus, reikia ekspertų prieigos prie transporto priemonės kompiuterio.
Kas aišku iš WSJ išvadų ir NHTSA yra tai, kad įvyko pastebima išvengiamų avarijų tendencija. Keliais atvejais Tesla automobiliai trenkėsi į greitosios pagalbos automobilius, kurių žibintai mirgėjo. Yra ir kitų užfiksuotų atvejų, kai automobiliai T formos sankryžose atsitrenkdavo į aiškiai matomus objektus arba nulėkdavo nuo kelio.
WSJ nustoja priskirti šiuos susidūrimus tuo, kaip dauguma automobilių su „Tesla Autopilot“ naudoja kameras ir integruotą programinę įrangą kliūtims aptikti. Nepaisant to, lieka faktas, kad kiti gamintojai ir toliau siūlo radarų ir lazerių sistemas, užuot pasikliavę vien tik kameromis.
Tačiau Tesla sako, kad kada Autopilotas yra įjungtas, vairuotojai turi laikyti rankas ant vairo, pasiruošę perimti. „Tesla“ taip pat apkaltino aplinkos veiksnius, tokius kaip stiprus lietus, kai kuriais atvejais, kai automobiliai, veikiantys naudojant autopilotą, nusuko nuo kelio šlapioje vietoje.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });