„Jeep“, „Alfa Romeo“ ir „Peugeot“ yra saugūs, jei kada nors tapsite „Stellantis“ generaliniu direktoriumi, tačiau yra vienas legendinis prekės ženklas, kuris yra pasirengęs pjaustyti
prieš 2 valandas
- Klausėme, kurių „Stellantis“ prekių ženklų reikėtų atsisakyti; rezultatai didžiąja dalimi palaiko „Jeep“ išsaugojimą.
- „Chrysler“ prekės ženklas buvo ta įmonė, kurią labiausiai norėjote pasitraukti, o DS užėmė antrąją vietą.
- Apklausą surengėme po to, kai „Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas perspėjo uždaryti nuostolingus padalinius.
Mes jūsų paklausėme kurį „Stellantis“ prekės ženklo generalinis direktorius Carlosas Tavaresas turėtų sustabdytiTurime pripažinti, kad buvome šokiruoti, kad viena automobilių markė buvo pati populiariausia kandidatė į konservus. Nors naujienose daugiausia dėmesio buvo skiriama netvirtai Maserati pozicijai, didžioji dauguma balsavote už Chrysler atsisakymą.
Beveik ketvirtadalis jūsų mano, kad „Chrysler“ turėtų eiti, ir mes matome, kodėl. Prekės ženklas, kuris pardavinėjo lengvuosius automobilius anksčiau, nei lengvieji automobiliai, iš tikrųjų buvo dalykas ir šeimoms palinkėjo modernus mikroautobusas, pastaraisiais metais buvo nusikalstamai ignoruojamas. 2023 m. pabaigoje mirus 300C, vienintelė likusi transporto priemonė yra senstantis „Pacifica“, o labai reikalingas „Tesla“ konkurentas, prie kurio jis dirba, čia nebebus porą metų.
Susijęs: „Stellantis“ nenužudys „Maserati“, nepaisant mažėjančių pardavimų
Antroje vietoje, surinkusi 17 procentų balsų, atsidūrė DS – prabangus Citroen spinoffas, kuris nesulaukė jokios traukos. Ir nenuostabu. DS pavadinimas prekiauja spalvingu, stilingu ir naujovišku tokio pavadinimo automobiliu, kuris buvo išleistas XX a. šeštajame dešimtmetyje, tačiau šiuolaikiška serija neturi beveik nė vienos iš šių savybių.
Trečioji vieta (11 proc.) atitenka „Vauxhall“, prekiaujančiai su ženkliukais Opelskirta tik britams. Visuomenės susipažinimas su prekės ženklu užtikrina, kad jis tęstųsi JK, nors galime suprasti, kaip kas nors, gyvenantis kitur, gali manyti, kad tai beprasmiška.
Nepaisant likusio pomėgio savo praeities meistrams, tokiems kaip „Delta Integrale“, „Stratos“ ir „Fulvia“, ir pažado, kad prekės ženklas pagaliau sulauks labai reikalingų investicijų, „Lancia“ mūsų apklausoje spėja „Vauxhall“ kulnus, surinkdama 10 procentų balsų ir ketvirtą vietą. .
Abarthas patyrė 8 procentus neapykantos, bet nuostolingas Maseratikuris, daugelio pramonės stebėtojų manymu, yra vienas iš prekių ženklų, kurie greičiausiai gaus bagažinę, nors Stellantis teigia, kad jis yra saugus, baigtas vidurinės pakuotės su 5 proc.
Likusios markės, ty „Opel“, „Fiat“, „Dodge“, „Citroen“, „Ram“, „Peugeot“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“, surinko nuo 4 iki 2 procentų balsų, todėl „Jeep“ yra prekės ženklas, kurio mažiausiai norėtum pamatyti ganykloje.
Apklausą pradėjome po to, kai Tavaresas perspėjo, kad nedvejodamas išsikraus Stellantis prekių ženklų, kurie ir toliau prarado pinigus. Jis kalbėjo po to, kai „Stellantis“ paskelbė nuviliančius pusmečio rezultatus, rodančius, kad bendrovės pelnas per pirmuosius šešis 2024 metų mėnesius sumažėjo 48 proc.