- EV gali pasiekti 62 mylių per valandą greitį per 3,5 sekundės ir nuvažiuoti daugiau nei 497 mylias su įkrovimu.
- 800 voltų elektros architektūra leidžia itin greitai įkrauti.
- Didelė dalis automobilio dizaino buvo pasiskolinta iš 07 EM-P.
Tai naujausia visiškai elektrinė transporto priemonė iš Lynk & Co, vieno iš daugelio markių, veikiančių po Geely skėčiu. Jis žinomas kaip Z10 ir buvo pristatytas kaip firmos pavyzdinis sedanas. Kaip ir daugelis kitų pasirodančių naujų elektromobilių Kinijajis žada būti didelis technologijų srityje, siūlantis įtikinamą važiavimo diapazoną ir rimtą našumą.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
Z10 yra šiek tiek didesnis nei „Tesla Model S“, jo ilgis yra 5 028 mm (197,9 colio), plotis 1 966 mm (77,4 colio), o jo aukštis – 1 468 mm (57,7 colio) ir 3 005 mm (118,3 colio) važiuoklės bazė. Ji paremta tvarios patirties architektūros (SEA) platforma, kurią naudoja Lotus, Smart, Zeekr ir Volvo modeliai, ir pasižymi 800 voltų elektros architektūra. Dauguma EV konstrukcija pagaminta iš didelio stiprumo plieno ir aliuminio.
Skaityti: „Lynk & Co“ naujasis 07 EM-P pirmą kartą pasirodė kaip aptakus įkraunamas hibridinis sedanas
Lynk & Co nepasakė, kokio dydžio yra automobilio akumuliatorius, nei kiek galios tiekiama iš jo elektros variklių. Žinome, kad Z10 gali 100 km/h (62 mylių per valandą) įsibėgėti vos per 3,5 sekundės ir įkrautas gali nuvažiuoti daugiau nei 497 mylias (800 km). Jis taip pat palaiko itin greitą įkrovimą, o tai reiškia, kad per 15 minučių akumuliatorių galima pasiekti 356 mylių (573 km) nuotolio. To turėtų pakakti pirkėjams Kinijoje, bet ir Europoje, kur Z10 buvo pristatytas šią savaitę.
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
Vizualiai, Z10 yra gana patrauklus automobilis. Jame laikomasi tos pačios dizaino filosofijos kaip ir kiti Lynk & Co modeliai, įskaitant priekinius žibintus, kurie atrodo kaip plėšriojo paukščio nagai. Stogas yra gana žemas ir, nors tai gali paveikti galinę galvos erdvę, dėl to automobilis tikrai atrodo aptakus. Galiniai žibintai yra beveik identiški tiems, kurie yra 07 EM-P, naujojo prekės ženklo įkraunamo hibridinio sedano.
EV salone yra 15,4 colio informacijos ir pramogų ekranas, plonas skaitmeninis prietaisų skydelis ir ekranas. Visa tai gana minimalistiška, beveik nėra jokių fizinių mygtukų ar jungiklių, išskyrus tuos, kurie yra ant durelių ir dviejų stipinų vairą. Visose versijose veikia „Nvidia Orin-X“ lustas ir „Lidar“, todėl galima naudoti greitkelių navigaciją autopilotu (NOA) ir miesto NOA, nors savarankiško vairavimo sistemos greičiausiai skirsis priklausomai nuo šalies.
Kainos detalės Z10 nepaskelbė, tačiau kainos turėtų prasidėti į šiaurę nuo 200 000 juanių (~ 27 600 USD) Kinijoje.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });