• Spalį automobilių gamintojas pristatys savo pirmąjį modelį su pusiau kieto kūno akumuliatoriumi.
  • Kelios kitos automobilių kompanijos šį dešimtmetį nori išleisti kietojo kūno akumuliatorius, įskaitant „Toyota“ ir „Nissan“.
  • Vasario mėn. buvo įkurtas Kinijos įmonių konsorciumas, kurio tikslas – sukurti kietojo kūno baterijų tiekimo grandinę.

Kinijos automobilių gamintojas SAIC teigia pradėsiantis masinę kietojo kūno gamybą baterijų paketai apie 2026 m., tai reiškia, kad tai gali būti pirmasis automobilių gamintojas, pardavęs naujos formos baterijas.

Per neseniai Kinijoje vykusį technologijų renginį SAIC pranešė, kad naujojo IM L7 sedano pristatymą pradės spalį. Šiame automobilyje yra pusiau kieto kūno akumuliatoriai, naudojantys skystą elektrolitą, o kiti SAIC produktai 2025 m. gaus panašias baterijas, įskaitant MG, Baojun ir Wuling modelius. Tačiau tai bus 2026 m., kai viskas bus įdomu.

Skaityti: Pirmasis „Toyota“ elektromobilis su kietojo kūno akumuliatoriumi, kurio atstumas 750 mylių, pasirodys po poros metų

Tikras kietojo kūno baterijas daugelis laiko kitu žingsniu elektromobilių srityje, o SAIC siekia masinės jų gamybos 2026 m. Šviesti pranešimus. Neaišku, kuris iš SAIC svaiginantis modelių asortimentas bus pirmasis, kuris bus išleistas su kietojo kūno baterija arba jei naujasis paketas galėtų debiutuoti visiškai naujame modelyje.

SAIC toli gražu nėra vienintelis Kinijos automobilių gamintojas, dirbantis su kietojo kūno akumuliatoriais. Vasario mėnesį buvo sudarytas vietinių prekių ženklų, įskaitant CATL, BYD, CALB, Nio ir kitus, konsorciumas, kuris iki 2030 m. sukurs kietojo kūno baterijų tiekimo grandinę.

  Kinijos SAIC nori masiškai gaminti kietojo kūno baterijas 2026 m.


Toyota taip pat daug metų dirba su šia technologija ir turi daugiau patentų kietojo kūno akumuliatoriams nei bet kuri kita įmonė. Jis bendradarbiauja su naftos perdirbimo įmone „Idemitsu Kosan“ kurdamas naujas pakuotes ir išleis pirmąsias EV su kietojo kūno paketu per porą metų. Iki 2030 m. ji planuoja padidinti gamybą iki dešimčių tūkstančių. Balandžio mėn. „Nissan“ teigė, kad ji taip pat yra gerai pažengusi į kietojo kūno baterijas ir planuoja iki 2028 fiskalinių metų pradėti gaminti elektromobilius su jais.

SAIC veikia ne tik su kietojo kūno akumuliatoriais. Per tą patį technologijų renginį Kinijoje bendrovė pranešė, kad atnaujino visą savo išmaniųjų transporto priemonių technologinį sprendimą ir sukurti naują platformą su Audi Kinijos rinkai.

  Kinijos SAIC nori masiškai gaminti kietojo kūno baterijas 2026 m.
IM L7