- Super visureigiai įrodo, kad jie gali būti tokie pat greiti, kaip ir kai kurie našūs automobiliai tiesia linija.
- Sustatydami juos vienas šalia kito, galime pamatyti, kaip jie lyginami lenktynių metu.
- Lėčiausias automobilis čia užtrunka tik 12,3 sekundės, kad sušoktų ketvirčio mylios šokį.
Šiuolaikinės automobilių technologijos leidžia pasiekti našumo žygdarbius, kažkada manyta, kad daugumai automobilių neįmanoma. Pavyzdžiui, super visureigiai ne tik egzistuoja, bet objektyviai yra labai greiti.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
Šiam testui Hagerty į Willow Springs atnešė įvairią grupę. Į grupę įėjo Hyundai Ioniq 5 N, vienintelis elektrinis modelis su 641 AG (477 kW). Jį lydėjo „Maserati Grecale Trofeo“ su dviem turbokompresoriais 3,0 l V6, išvystantis 523 AG (390 kW), „Jaguar F-Pace SVR“, turintis 550 AG (410 kW) 5,0 l V8, ir „Porsche Macan GTS“ išvysto 434 AG (323 kW) iš dviejų turbokompresorių 2,9 l V6.
Apžvalga: „Hyundai Ioniq 5 N“ yra balistinė raketa, kuri iš naujo apibrėžia elektromobilius
Šie skaičiai gali parodyti, kas turi pranašumą, ir iš tikrųjų tai tiesa. „Hyundai“ su savo galia ir elektrine pavara apdulkina likusį 12 automobilių ilgių. Tačiau tai, kaip kvartetas iš tikrųjų veikia, daug pasako apie kiekvienoje inžineriją.
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || []; _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
Pavyzdžiui, Porsche pralaimi ketvirčio mylios laiku – 12,3 sekundės, bet iš tikrųjų dėl sumanios dvigubos sankabos pavarų dėžės paleidžiama taip pat sunkiai, kaip ir „Hyundai“. „Jaguar“ su kompresoriniu varikliu šiek tiek užtrunka, kad padidintų galią ir atsilieka nuo likusios grupės. Vis dėlto iki lenktynių pabaigos jiedu apsikeitė vietomis ir F-Pace užima antrąją vietą po Hyundai, o „Porsche“ vėl lieka paskutinis.
Tačiau „Hyundai“ turi nuimti dar vieną automobilį. Tai yra Lamborghini Urus Peformante. 657 arklio galių (489 kW) V8 su dviem turbokompresoriumi guli po variklio dangčiu, o visa ta galia patenka į visus keturis ratus. Teoriškai jis turėtų sugebėti sugraužti Ioniq 5 N.
Apžvalga: Naujasis Maserati Grecale GT įrodo, kad yra ir kitų „Porsche Macan“ galimybių
Praktiškai tai neturi šansų. Žinoma, „Urus“ startuoja smarkiau ir padidina „Hyundai“ automobilio ilgį, bet kai tik didysis bulius pradeda keisti pavaras, lenktynės baigiasi. „Ioniq 5 N“ prieš liniją „Lamborghini“ pateikia keturis automobilio ilgius, o tai yra tiesiog nuostabu.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:[]}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });