„Ford“ išplečia Everesto seriją Australijoje su nauja versija nuotykių ieškotojams
- „Ford Everest“ gavo „Tremor“ gydymą, remiantis „Ranger“ pavyzdžiu.
- Atnaujinimai apima naują visureigių padangų komplektą ir „Tremor“ būdingą pakabą.
- Visureigį galima įsigyti tik Australijoje, jame yra 3,0 litrų V6 turbodyzelinis variklis.
„Ford Everest“, visureigio „Ranger“ pikapo atitikmuo, pagaliau gavo į visureigį orientuotą darinį. „Everest Tremor“ debiutavo Australijoje su patobulinta pakaba, visureigėmis padangomis, V6 turbodyzeliniu varikliu ir keliomis „Raptor“ įkvėptomis funkcijomis.
Naujas „Ford“ serijos papildymas pasirodys netrukus po „Ranger Tremor Down Under“ debiuto. Everesto drebulys sulaukia panašios elgsenos ir atrodo kaip niekada drąsus.
Daugiau: „Ford Ranger Tremor“ nusileidžia Australijoje kaip biudžetinė alternatyva „Mighty Raptor“.
Išorę išskiria naujos korio formos grotelės, plieninė šlifavimo plokštė, patvarūs šoniniai laipteliai ir oranžiniai Tremor ženkleliai, kontrastuojantys su išskirtiniu Command Grey atspalviu. Viduje „Ford“ pridėjo „Tremor“ įspaustas odines sėdynes, bet kokiam orui pritaikytus grindų kilimėlius ir juodmedžio spalvos įdėklus.
Vienas iš svarbiausių „Everest Tremor“ akcentų yra juodi ratai su „General Grabber AT3 All-Terrain“ padangomis, pagerinantys sukibimą su keliomis trasomis. Jie derinami su Bilstein padėties jautriais amortizatoriais ir naujomis spyruoklėmis, todėl prošvaisa padidėja 26 mm (1 coliu). Visureigiui taip pat naudingas „Rock Crawl“ režimas, kaip ir „Ranger Raptor“.
Everest Tremor galima įsigyti tik su 3,0 litrų V6 turbodyzeliniu varikliu, išvystančiu 247 AG (184 kW / 250 AG) ir 600 Nm (442,5 svarų pėdų) sukimo momentą, išlaikant 3500 kg (7716 svarų) didžiausią stabdymo galią. . Jėgos agregatas yra vienas iš skirtumų su Ranger Tremor, kuris gauna mažesnį 2,0 litrų biturbodyzelinį variklį. Bet kokiu atveju galia į visus keturis ratus perduodama per 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
„Ford Everest Tremor“ kainuoja 76 590 Australijos dolerių (51 675 USD), todėl jis yra 6 900 Australijos dolerių (4 655 USD) brangesnis nei „Ranger Tremor“, o išlieka pigesnis už flagmaną „Everest Platinum“. Papildomos funkcijos apima „Rough Terrain Pack“ ir ARB visureigių priedus, taip pat „Touring Pack“, „Premium Seat Pack“ ir „Towing Pack“.
Visureigį jau galima užsisakyti per Australijos platintojus, o jo gamyba turėtų būti pradėta 2024 m. lapkritį. Nors Australijoje „Ranger Tremor“ yra tik 1 150 vienetų, bendrovė nenurodė, kiek Everesto tremorų ji pagamins.
Prieš „Tremor“ pajėgiausia Everesto versija buvo „Wildtrak“, kurią galima įsigyti kitose rinkose, pavyzdžiui, Naujojoje Zelandijoje ir Pietų Afrikoje. Prieš kelerius metus „Ford“ teigė neplanuojanti „Everest Raptor“, nors tai gali pasikeisti, jei „Tremor“ taps pardavimų hitu.