„Ford“ gali pakeisti savo pradinį planą, pagal kurį prekiautojai negalėjo parduoti elektromobilių be didelių investicijų
prieš 8 valandas
- „Ford“ paprašė prekiautojų, kurie prisijungė prie jos EV sertifikavimo programos, sustabdyti investicijas.
- Naujoje ataskaitoje nurodoma, kad bendrovė planuoja pradėti parduoti elektromobilius visame JAV mažmeninės prekybos tinkle.
- Pakeitimai atsirado dėl atsiliepimų per keletą asmeninių „Ford“ vadovų ir pardavėjų susitikimų.
Po to, kai informavo prekiautojus, kurie pasirašė jį elektromobilis Investicijų pristabdymo programa, atrodo, kad „Ford“ yra tinkama linkme leisti bet kuriam prekiautojui parduoti elektromobilius, pašalindama apribojimus ir investicijų reikalavimus, kuriuos jis nustatė anksčiau. Tai gali būti naujausias bendrovės žingsnis, peržiūrėjusi savo lūkesčius dėl elektrinių transporto priemonių, kaip priežastis nurodoma lėtėjanti pardavimas ir besivystanti rinka.
Prieš dvejus metus įmonė reikalavo atstovybės kuri norėjo parduoti elektromobilius ir investuoti net 1,2 mln. USD į EV sertifikavimo programą. Buvo suprantama, kad to nedaryti pasirinkusiems atstovams nebus leista parduoti „Ford EV“, o tai natūraliai sukėlė pasipiktinimą tarp tų, kurie nenorėjo išleisti nemažos sumos pinigų į papildomus mokymus ir infrastruktūrą.
Skaityti: „Ford“ prašo pardavėjų pristabdyti investicijas į elektromobilius
Toks požiūris paskatino valstybinių prekiautojų asociacijų pasipriešinimą ir ieškinius, tuo teigdamas Fordas negalėjo teisiškai apriboti konkretiems prekiautojams parduoti kai kuriuos jos produktus.
Tuo tarpu „Ford“ stabdo savo elektromobilių plėtrą ir yra susirūpinęs dėl lėtėjančios paklausos. Pernai jie paskelbė, kad mažina jau statomą akumuliatorių gamyklą.
Vėlesniuose pranešimuose buvo pabrėžta būtinybė sumažinti išlaidas elektromobiliams, o bendrovė peržiūrėjo savo 2024 m. elektromobilių gamybos tikslus. Jie taip pat atidėjo trijų eilių krosoverį, kurį ji planavo pasiūlyti visuomenei 2025 m. pradžioje, ir naujo elektrinio pikapo planus. siūlome pigesnius visiškai elektrinius variantus.
Visoje JAV buvo surengta keletas asmeninių prekiautojų ir „Ford“ vadovų susitikimų. Suprantama, kad „Ford“ generalinis direktorius Jimas Farley buvo tiesioginis šių susitikimų dalyvis. Atsižvelgus į atsiliepimus, pranešama, kad „Ford“ planuoja atnaujinti EV pardavimą visame JAV mažmeninės prekybos tinkle, o ne apsiriboti parduotuvėmis.
„Ford“ siekia suderinti prekiautojų, kurie jau daug investavo, interesus ir poreikį sumažinti naujų dalyvių patekimo į rinką kliūtis.
Kalbėdamas su Auto naujienos, Lisa Drake, EV programų ir energijos tiekimo grandinės viceprezidentė, pažymėjo: „Mes pastebime, kad daugiau prekiautojų nori dalyvauti, o mes nenorime būti išskirtiniais tik saujelei. Mokydamiesi būsime visur ir pasirūpinsime, kad iš esmės visi mūsų pardavėjai būtų pasirengę juos parduoti.