- Peugeot sukūrė visiškai elektrinę savo 408 krosoverio versiją E-408.
- Vienintelė EV jėgos agregato parinktis yra vienas 207 AG variklis, sumontuotas ant nosies, tačiau yra ir hibridinių 408 versijų.
- Palyginti nedidelė 58,2 kWh baterija riboja WLTP diapazoną iki 282 mylių, o 120 kW įkrovimo greitis reiškia, kad papildymai bus dažni ir lėti.
„Peugeot“ pristatė visiškai elektrinę savo 408 krosoverio versiją, įtraukdama E-408 į asortimentą, kuris jau suteikia pirkėjams galimybę rinktis tarp ICE, hibridinių ir PHEV jėgos agregatų.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
Skirtingai nuo kai kurių EV, kurie suteikia pirkėjams galimybę rinktis iš kelių skirtingų galios lygių, E-408 galima įsigyti tik su vienu jėgos agregatu, bent jau paleidimo metu. Jį sudaro vienas 207 AG (210 AG / 155 kW) elektrinis variklis, varantis priekinius ratus, todėl E-408 yra galingesnis už mažąjį brolį E-308, kuris tenkina 154 AG (156 AG / 115 kW). Tačiau naujausias 408 yra šiek tiek mažiau raumeningas nei esamas 222 AG (225 AG / 166 kW) 408 PHEV.
Susijęs: „Peugeot“ nužudys PSE ženklelį po 1 modelio, kai dėmesys krypsta į elektromobilius
E-408 taip pat turi šiek tiek didesnę bateriją nei E-308, nors ji vis dar yra maža, palyginti su maitinimo blokais, sumontuotais daugumoje kompaktiškų EV. „Peugeot“ po E-308 grindimis įstumia 54 kWh akumuliatorių, todėl tiek liuko, tiek universalo versijos WLTP nuvažiuoja apie 400 km. E-408 turi 58,2 kWh agregatą, kuris padeda išplėsti diapazoną iki 282 mylių (453 km), o tai yra geriau, bet vis tiek atrodo silpnai epochoje, kai tikimės, kad elektromobiliai, sukurti ne tik mieste, tarnaus ilgiau nei 300 mylių (482 km) už papildomą mokestį.
langas._taboola = langas._taboola || (); _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || (); _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
„Peugeot“ motyvuoja, kad dauguma kompaktinių / C segmento pirkėjų kasdien nuvažiuoja mažiau nei 45 km, tačiau ne tik atstumas atrodo netinkamas, bet ir įkrovimo greitis. 120 kW maksimali įkrovimo sparta pagal šiuolaikinius standartus yra lėta, o daugelis elektromobilių su nuolatinės srovės įkrovikliu nuvažiuos daugiau mylių per 10 minučių nei 62 (100 km) E-408.
20–80 procentų papildymas užtrunka 30 minučių, tačiau „Kia EV6“ gali užpildyti daug didesnę 84 kWh bateriją nuo 10–80 procentų per 18 minučių. EV6 taip pat siūlo įspūdingesnį 381 mylios (613 km) atstumą nuo pilno akumuliatoriaus. „Peugeot“ bent jau suteikė E-408 11 kW galios įkroviklį kintamosios srovės pajungimui, atitinkantį „Kia“ įrangą.
Pirkėjai gali pasiūlyti savo E-408 su Allure arba ryškesne GT apdaila, o GT pateisina savo pranašumą su LED matricos priekiniais žibintais, laisvų rankų įranga elektriniu bagažinės dangčiu, aplinkos apšvietimu ir 2 lygio vairuotojo pagalbos technologijomis. Tačiau abiejose versijose yra komplektas, pvz., belaidis „Apple CarPlay“ dviejų zonų klimatas ir šilumos siurblys, taip pat į navigacijos sistemą įmontuotas kelionių planuotojas ir išmaniojo telefono įkrovimo programa, padedanti išnaudoti visas diddy akumuliatoriaus galimybes.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });