- „Mercedes“ pristatė „Mercedes-Maybach SL680 Monogram“ – pirmąjį „Maybach“ prekės ženklo SL.
- Dviejų vietų 577 AG dviturbo V8 variklis pagamintas iš SL63, tačiau variklio atramos ir pakaba yra minkštesnės, kad būtų galima maksimaliai patobulinti.
- Pirkėjai gali rinktis iš raudonos ir juodos arba baltos ir juodos išorės apdailos, tačiau visos versijos turi pagal užsakymą pagamintas Maybach groteles.
Nuo tada, kai 2014 m. „Mercedes“ antrą kartą atgaivino „Maybach“ prekės ženklą, matėme, kad šis pavadinimas taikomas prabangiems sedanams, visureigiams ir elektromobiliams. Tačiau šią savaitę jis debiutuoja su gamybos kabrioletu „Mercedes-Maybach SL680 Monogram“.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„4d84e4c9-9937-4f84-82c0-c94544ee6f2a”); } else{ adpushup. 6a782b01-facb-45f3-a88f-ddf1b1f97657″); } });
Nors ir nė iš tolo neprilygsta tokia įspūdinga kaip 2017 m. „Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet“ koncepcija, kuri ją pristatė, ir akivaizdu, kad buvo sukurtas SL, 680 nestokoja vizualinio efekto. „Maybach“ logotipas purškiamas gausiai, įskaitant priekinę oro įsiurbimo angą ir minkštą stogą, taip pat, kaip prabangos prekės ženklai, kurie nėra skirti automobiliams, kaip „Louis Vuitton“, vadina savo pavadinimus dizainerių rankinėms. O klientai gali žengti dar toliau, tinkuodami Maybach simbolius ant gaubto, kurį dalija chromuotas variklio dangčio pelekas.
Susijęs: „Mercedes-Maybach SL“ atvyks į Pebble Beach, prie jo prisijungs du specialūs leidimai
Šis retro stiliaus pelekas nėra vienintelis ryškus kūrinys, skirtas SL680 prabangiam pranešimui telegrafuoti. Priekinio stiklo apvadas, apatinė oro įsiurbimo anga priekiniame buferyje, pagal užsakymą pagamintos Maybach grotelės (žinoma, apšviestos) ir ant nosies pritvirtinta „Mercedes“ žvaigždė – visa tai atneša madą užtemdymui ir spalvomis pažymėtai apdailai.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„5646c171-cb6e-4e2c-8440-49013ca72758″); } else{ adpushup. e7c4c913-3924-4b2d-9279-6c00984dd130”); } });
Interjere naudojamas panašus požiūris, padedantis atskirti 680 nuo kitų SL. Nors pagrindinė prietaisų skydelio architektūra ir portretinis jutiklinis ekranas yra vienodi, medijos ekranas ir skaitmeninių matuoklių grupė turi Maybacho paleidimo animaciją ir grafiką, o vairas, sėdynės, apatinė prietaisų skydelis ir durų plokštės yra padengtos krištolo baltumo nappa oda. . Atvirai kalbant, mums kelia stresą, kai žiūrime į nuotraukas ir galvojame, kaip išlaikyti švarą.
V12 nepasirodė
Nors „Maybach SL“ pavadinime esantis skaitmuo „680“ kelia vilčių, kad „Mercedes“ kažkaip suspaudė S680 sedano 6,0 litrų V12 variklį po variklio dangčiu, apgailestaujame, kad tarp amortizatorių bokštų yra tik V8. Ir tai net ne SL63 SE Performance 805 AG (816 AG) PHEV V8, tik įprastas 4,0 litrų malūnas iš SL63.
Vis dėlto, jo 577 AG (585 AG) tikriausiai nėra toli nuo V12 603 AG (611 AG), kai manote, kad jis turi sverti mažiau, nors V12 aplenkia V8 su 663 svarų pėdų (900 Nm). iki 63 modelio 590 svarų pėdų (800 Nm). Galia į visus keturis ratus perduodama per įprastą Mercedes 9G-Tronic automatinę dėžę.
langas._taboola = langas._taboola || (); _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-a-mid', konteineris: 'taboola-mid-article', placement: 'Straipsnio vidurys', target_type: 'mix' });
langas._taboola = langas._taboola || (); _taboola.push({ režimas: 'thumbnails-oc-2×1', konteineris: 'taboola-mid-article-thumbnails-organic', placement: 'Mid Article Thumbnails Organic', target_type: 'mix' });
Lėtesnis nei SL55 ir SL63
Kiek tiksliai SL680 sveria daugiau nei SL63, Mercedes nesako. Tačiau tai turi būti daug, nes jis nurodo 4,1 sekundės iki 62 mylių per valandą (100 km/h) Maybach ir 3,6 sekundės SL63 su tuo pačiu varikliu ir galia ir 3,9 sekundės 470 AG (477 AG) SL55. Didžiausias greitis taip pat sumažinamas nuo SL63 196 mylių per valandą (315 km/h) iki 162 mylių per valandą (260 km/h) naudojant elektroninį ribotuvą.
Kad V8 jaustųsi toks pat rafinuotas kaip V12, Maybach inžinieriai padarė keletą svarbių pakeitimų, įskaitant minkštesnių variklio laikiklių montavimą, droselio pedalo charakteristikų perkalibravimą ir „triukšmui optimizuotą“ išmetimo sistemą. Optimizavimas šiuo atveju yra visiškai priešingas tam, ką mes, automobilių entuziastai, tikisi šis terminas kalbėdami apie V8 ir išmetimo sistemas.
SL680 taip pat turi papildomą garso izoliaciją, palyginti su SL63, ir švelnesnę pakabos sąranką. Taigi apibendrinant galima pasakyti, kad jis bus drėgnesnis ir ne toks įdomus vairuoti nei kiti SL, tačiau pakeitimai tikrai turėtų sustiprinti prabangos pojūtį. Be to, AMG asortimentas padės jums, jei norite SL, kurio pagrindinis dėmesys skiriamas našumui ir judrumui.
Kambarys dviems ir ne daugiau
Tačiau yra viena SL680 funkcija, dėl kurios jis yra sportiškesnis nei bet kuris kitas parduodamas SL: jame yra tik dvi sėdynės. Mercedes grįžo prie 2+2 išdėstymo naujausiam SL – konfigūracija nebuvo pasiūlyta nuo devintojo dešimtmečio pabaigos, tačiau 680 mažytės galinės kėdės keičiamos į aerodinaminį uždangalą, kuris išplečia galinį aukštį iki priekinių sėdynių galvos atramų. Tačiau tai nėra pirmasis dvivietis Maybach. Stilingas Spohn Karrosserie Maybach SW38 pranoko jį beveik 90 metų.
Kainos nebuvo atskleistos, tačiau turint omenyje, kad SL63 jau kainuoja 187 000 USD, čekis bus gerokai didesnis nei 210 000 USD. Ir jis bus dar didesnis, jei pasirinksite paleidimo leidimą SL 680 Monogram Series Red Ambience arba SL 680 Monogram Series White Ambience, kurie dera prie granato raudonumo arba opalito balto magno dažų su obsidiano juodu metalu. Taip pat į pirkinių krepšelį galite pridėti tokių daiktų kaip nauja Maybach odinė striukė ir krepšiai, jei tikrai turite pinigų.
Pristatymai Europoje prasidės 2025 m. pavasarį, tačiau kitos rinkos, įskaitant JAV, savo automobilius gaus tik vėliau šiais metais.
var adpushup = window.adpushup = window.adpushup || {que:()}; adpushup.que.push(function() { if (adpushup.config.platform !== „DESKTOP”){ adpushup.triggerAd(„e96f0476-8b1d-4bb8-b64c-33f9656987b2″); } else{ adpushup. 0f9edca9-aa84-4c07-8987-4cad23928c2d”); } });