„Corvette ZR1“ ir „Ford Mustang GTD“ yra du skirtingi žvėrys, bet klausiame savo skaitytojų, kuriam jie labiau patinka
- „Ford“ ir „Chevrolet“ ruošiasi išleisti didelio našumo sportinius automobilius, kurių galia daugiau nei 800 AG.
- „Corvette ZR1“ yra galingesnis iš šių dviejų, nes numatoma, kad jis turės 1 064 AG.
- ZR1 taip pat gali būti žymiai pigesnis, nes numatoma, kad GTD kainuos apie 325 000 USD.
Naujausio Mustang GTD slapyvardis leidžia skambėti varomu dyzeliniu varikliu ir tai tinka atsižvelgiant į vakar pristatytą Corvette ZR1. Su 325 000 USD kaina modelis jau atrodė kaip abejotina vertė, o dabar tai dar labiau.
Kaip neabejotinai žinote, Corvette ZR1 turi dvigubą 5,5 litro plokštuminį alkūninį V8 variklį, kuris sukuria 1 064 AG (793 kW / 1 079 AG) ir 828 svarų pėdų (1 121 Nm) sukimo momentą. Jis prijungtas prie patobulintos aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisijos, kuri siunčia galią į galinius ratus. Chevrolet Pareigūnai mums pasakė, kad tai turėtų leisti automobiliui „patogiai“ pasiekti didesnį nei 215 mylių per valandą (346 km/h) greitį ir nubėgti ketvirtį mylios per mažiau nei 9,7 sekundės 150 mylių per valandą (241 km/h) greičiu.
Dearborne viskas yra daug mažiau įspūdinga, kaip Mustang GTD turi kompresorinį 5,2 litro V8 variklį su daugiau nei 800 AG (597 kW / 811 AG). „Ford“ nepasakojo daug daugiau apie našumo specifikacijas, bet mes žiūrime į maždaug 264 AG (197 kW / 268 AG) skirtumą.
Nors visiškai aišku, kad poniiškame automobilyje gali būti naudojami papildomi arkliai, našumas yra daugiau nei tik didelis variklis. GTD pasižymi lengvomis anglies pluošto kėbulo plokštėmis, daugybe aerodinaminio stiliaus patobulinimų ir gudria galine pakaba su atskiru langu.
Deja, Fordas daug pasakė, nieko nepasakęs. Šis medžiagos trūkumas nedžiugina, tačiau bendrovė neseniai atskleidė, kad automobilio eksploatacinių savybių paketas papildys nardymo plokštumus ir didesnį priekinį skirstytuvą, taip pat dugno atvartus ir galinio sparno pasipriešinimo mažinimo sistemą. „Performance Pack“ taip pat apima „Lightweight“ paketą, kuris pašalina kai kurias garsą slopinančias medžiagas ir taip pat prideda 20 colių magnio ratus.
Viena iš nedaugelio „Ford“ atskleistų specifikacijų yra numatytas didžiausias greitis, viršijantis 306 km/h. Tai nėra ko čiaudėti, tačiau Vette turėtų „patogiai“ pasiekti maksimalų greitį virš 215 mylių per valandą (346 km/h).
Be to, „Chevrolet“ atskleidė ZR1 galės sukurti daugiau nei 1200 svarų (544 kg) prispaudžiamąją jėgą didžiausiu greičiu. Bus kelios automobilio versijos, kurios bus skirtos šiek tiek skirtingiems tikslams. Kaip pareigūnai paaiškino praėjusį mėnesį vykusiame žiniasklaidos pranešime, standartinis ZR1 yra „didžiausio greičio karalius“, o ZTK variantas yra „takų karalius“, kuris apkabina kelią dėl savo agresyvaus aviacinio paketo. Pastarasis apima masyvų galinį sparną, priekinius nardymo lėktuvus ir ant gaubto pritvirtintą Gurney lūpą. Juos jungia dugno trinkelės, standesnės spyruoklės, peržiūrėti amortizatoriai ir Michelin Pilot Sport Cup 2R padangos.
Michaelas Gauthier / CarScoops
Nereikia nė sakyti, kad šiais laikais „Mustang“ neatrodo itin ypatingai. Tačiau jis turi šiek tiek modernesnį interjerą su 12,4 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir 13,2 colio informacijos ir pramogų sistema. Dėl pastarojo Corvette 8 colių ekranas atrodo visiškai mažas. Žinoma, „Vette“ interjeras neatrodo taip, lyg jis būtų ištrauktas tiesiai iš 32 000 USD vertės kupė.
Visa tai pasakius, jūs esate „Corvette“ ar „Mustang“ komanda?