„Chevrolet“ metė kauliuką su vidutinio variklio „Corvette“, tačiau tai pasiteisina, nes vidutinė sandorio kaina yra daugiau nei 100 000 USD
- „Corvette“ asortimentas plečiasi, nes buvo pridėtas ZR1, tačiau C8 jau sulaukė didžiulės sėkmės.
- Savininkai yra jaunesni, o vidutinės sandorių kainos pakilo.
- „Chevrolet“ pareigūnai mato atskirą vietą visų keturių „Corvette“ variantų serijoje.
„Chevrolet“ neseniai pašalino „Corvette ZR1“ apdangalus ir peržengia ribas, kurios kažkada buvo neįsivaizduojamos. 1064 AG (793 kW / 1079 AG) naujausias „Vette“ yra galingesnis už „Bugatti Veyron“ ir neabejotinai taps Amerikos ikona.
Tačiau tai tik viena dalis Corvette šeima, kuri taip pat apima Stingray, E-Ray ir Z06. Praėjusį mėnesį per peržiūros renginį aptarėme visus keturis automobilius ir akivaizdu, kad „Corvette“ serija yra stipresnė nei bet kada.
Michaelas Gauthier / CarScoops
Kalbame ne tik apie našumą, nes C8 pritraukia jaunesnius ir turtingesnius vartotojus. Nors „Corvette“ dažnai atmetamas kaip sportinis pensininkų automobilis, vidutinis savininko amžius sumažėjo septyneriais metais, o pirkėjai paprastai uždirba daugiau nei šešiaženkliai. Pastaroji padeda paaiškinti, kodėl vidutinė „Corvette“ sandorio kaina dabar yra 101 600 USD.
Šis skaičius yra šiek tiek didesnis Chevrolet 104 900 USD vertės „E-Ray“ ir 110 100 USD Z06. Kai pasirodys ZR1, jis neabejotinai dar labiau padidins vidutinę sandorio kainą.
Nors tik nedaugelis gali sau leisti šešiaženklį sportinį automobilį, Corvette yra didžiulė sėkmė, nes šis modelis sudaro beveik pusę visų pardavimų prabangaus sporto segmente. Be to, Corvettes parduodamas tik per 18 dienų, o ši paklausa padeda paaiškinti, kodėl pastaruosius kelerius metus JAV pardavimai svyravo apie 35 000 vienetų.
Kalbant apie tai, kaip variantai dera į seriją, tai gana paprasta. Stingray tarnauja kaip įėjimo taškas, o E-Ray yra didelio našumo kasdienė tvarkyklė su visų ratų pavara. Z06 yra orientuotas į trasą, o ZR1 siekia, kad būtų patogiau gyventi ir būtų „paskutinė Corvette išraiška“.