• BMW paskelbė apie planus keliuose išbandyti automobilius su DeepDrive varikliais.
  • Bendrovė teigė, kad jie efektyviai sujungia du elektros variklius į vieną įrenginį.
  • Varikliai žada daugybę privalumų, įskaitant mažesnes gamybos sąnaudas ir mažesnį svorį.

BMW ir DeepDrive sujungia jėgas, kad išbandytų „revoliucinį“ naują elektrinį variklį, kuriame įdiegta dviejų rotorių technologija. Automobilių gamintojas teigia, kad tai atveria kelią galingiems ir „ypač efektyvūs“ EV.

Įmonės nesigilino į daug detalių, tačiau teigė, kad bandymai keliuose buvo atlikti po sėkmingo bandomojo projekto, kuris parodė daug žadančių rezultatų. Kaip pastangų dalis „įvairios naujojo disko versijos [unit] bus įdiegta į BMW grupės modelius.

Daugiau: BMW Neue Klasse EV kupė pasižymi radikaliomis technologijomis ir futuristiniu dizainu

Nors automobilių gamintojas nepaskelbė našumo specifikacijų, jie teigė, kad „DeepDrive“ efektyviai „sujungia du elektros variklius į vieną bloką, sukurdamas ypač kompaktišką pavarą, taupančią energiją ir turinčią didelį sukimo momento tankį“. Toliau jie paaiškino, kad įprastame elektros variklyje statorius judina vidinį arba išorinį rotorių, o DeepDrive statorius vienu metu varo abu rotorius.

BMW tęsė, kad „dėl kompaktiško dizaino ir lengvo agregato svorio galima naudoti ratų pavaros sistemą, kurioje kiekviena rato stebulė turi savo elektrinį variklį. Ši technologija taip pat gali būti naudojama tradicinėje, centralizuotoje pavaros sistemoje, kur centrinis variklio blokas varo transporto priemonę.

Specifikacijos yra miglotos, tačiau BMW neslėpė savo ambicijų ir teigė, kad „varikliai su ratais pareikalaus mažiau vietos ir bus efektyvesni, lengvesni ir pigesni, todėl bus patrauklus pasirinkimas įvairiems transporto priemonių modeliams ir potencialiai labai keičiamas. Tai skamba kaip pergalingas derinys, bet tik laikas parodys, ar viskas išsipildys.

Tai sakant, šnipų fotografai atkirto a Neue Klasse kupė anksčiau šį mėnesį ir tikimasi, kad bus peržiūrėtas mažos apimties sportinis automobilis. Sklido gandai, kad automobilis buvo aprūpintas „DeepDrive“ varikliais, ir tai tikėtina, nes fotografai šnipai pastebėjo, kad prototipe trūko stabdžių suportų ir „sidabrinių ratų stebulės variklius“, kurie „aiškiai matomi už juodo rato“.

Baldauf / Carscoops